24 Timer Redemption

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

24 Timer Redemption

Indlæg af amh »

Er der nogle som kan fortælle mig om der kommer en ny sæson af denne serie? kan se 24 Redemption er ude på DVD, og skulle være en film der bygger bro over 6. til 7. sæson. Men hvorfor lave en film på det ? og ikke ligeså godt færdiggøre sæson 7 og vise den...?

Forøvrigt en sæson jeg glæder mig til at se.

http://www.imdb.com/title/tt0813980/
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

De har snakket så meget om filmen - og så får den premiere i 10 bio'er - direkte på dvd, og er allerede faldet til 100 kr på amazon.

Ved end ikke om jeg gider se den. Når en film på 14 dage falder 50%, så plejer det ikke være et godt tegn.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg har lige set den, og må indrømme den er noget skuffende... Men okay, alle på den daværende CTU er jo døde, de eneste man kender er præsidenten, og Bauer. Resten er (i mine øjne) nye personer... Så man må spændt vente på sæson 7 kommer.... Meeen nu kan der vel snart ikke komme flere sæsoner. Alle de gamle man kendte fra foregående serier er døde, så jeg tvivler det bliver lige så godt som i de gamle afsnit.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Det er ikke en biograf film, det er et "2 timers tv event" dvs. lidt det samme som da Tarentino instruerede "Grave danger" CSI afsnittene. Som også røg direkte på dvd bagefter.
Redemption er rigtigt nok en bro mellem sæson 6 og 7.

Sæson 7 skulle rigtigt være sendt januar 2008, men pga af Writer-strejken i hollywood på det tidspunkt udskød man hele sæson 7 til 2009 så man kan sende alle afsnit i træk.
Sæson 7 begynder på FOX 11. januar 09', der er et dvdrip af de første 17 min. ude, det ser lovende ud :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ah, tak for info Kloojve!

Det vil jeg se frem til :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Der kommer 2 afsnit d 11. og 2 afsnit igen d 12.
Besvar