Der er mange ting, der mangler endnu og her tænker jeg specielt på det overordnede concept. Hvor lange skal hver deltagers mix være? Skal vi udvide med flere genrer (hvilket jeg synes kunne være en god ide, hvis det kan lade sig gøre med nogle velfungerende mix), hvordan skal intro/outro på mixet være? Et mix eller to mix (som sidste år) eller hvordan fornyer vi os igen i år?
Jeg er som sagt ikke den store mixer, så jeg har tænkt mig at nyde godt af de involverede deltagere, både de mixende, de kreative og de støttende.
Coverdesigner: The Jackal
Mix-klippe/klistremand: Wonder
DEADLINE er den 20. december!
Intro/Outro på individuelle mix: 10-15 sekunders bassline i hver ende af mixet
Intro/Outro på mixet: Går ud fra/håber at der igen bliver optaget fra TV2's årskavalkade m.m.
Genrer:
- Trance
- Electro
- House
- Italo
- Tramp/hardstyle
- Uplifting/progressive trance
- Pop
- R'n'b/Hip hop
- Dansk (Ny genre?)
- Dansk hip hop (ny genre?)
- Eurodance (ny genre?)
- 9's Greatest (ny genre - hvis han er frisk - han er ikke kontaktet endnu)
- Rock (ny genre?)
- Covers/nye versioner (f.eks. Sash - Rain drops (ny genre? - coverversioner)
- Bootlegs/CA egenproduktioner (ny genre?)
- Årtier (80'erne, 90'ere, 2000, 200x)
Listen over genrer er bare forslag lige nu. Flere af disse kunne være sjove at inkooperere i et år hvor dansk musik har gjort det ganske udemærket.
Musikken der bruges skal være for år 2008 (læs enten udgivet eller hittet i år).
Dog tænker jeg genren Årtier, som et muligt nyt tiltag til i år som en ekstra cd, hvor et par mixere laver et mix fra hver deres årti, årgang som så sættes sammen til en musikkens historie set fra CA's "ører". Pt er det dog ren tankespind, så den kan sagtens droppes.
Mixere indtil videre er
- Kloovje (tramp)
- Sunshine (Armada bøssetrance
- Wonder (pop/R'n'B)
- Goafreak (Trance)
- Tobias Panum (Electro)
- Stacok (Club)
- 9 (?)
- dj wubbi (tramp og psy/goa)
- Samo (Kommerciel House/Electro)
- Thomazmix (dance ala dansk)
Er der nogen, der har kontakt til Panduro, Samo, Jarke, nemO, MDS og andre mixere, som kunne være interessante.
Lad mig få nogle input, så vi kan fortsætte fremgangen fra de tidligere år.
...