Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Vil bare lige lufte for jer, at damen og undertegnede søger andel/lejelejlighed i Kbh og Frb, hvis nogen skulle kende nogen der kender nogen.. Den skal være over 85m2 - ellers har alt interesse.
Jeg har også en ven der er begyndt at søge noget i København. Han vil jo gerne være inden for Ringbanen, og vi snakker lejebolig til en kr. 5-7000,- om måneden vil jeg tro.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Vil bare lige lufte for jer, at damen og undertegnede søger andel/lejelejlighed i Kbh og Frb, hvis nogen skulle kende nogen der kender nogen.. Den skal være over 85m2 - ellers har alt interesse.
Jeg har haft min andel til salg i et par uger nu.
110m2 på Østerbro, mdr ydelse 4400kr med vand, varme, kabel tv og 20/8mbit internet.
Men jeg kunne nok ikke ha fundet et dårligere tidspunkt at sælge den på
Min kæreste står også med en andelslejlighed på 66kvm til salg på Vesterbro - tæt ved Vega (men langt nok fra, så du ikke har nogen støj).
3300 inkl. aconto.
Al info burde kunne findes her: http://dwr.dk/bolig
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Min kæreste står også med en andelslejlighed på 66kvm til salg på Vesterbro - tæt ved Vega (men langt nok fra, så du ikke har nogen støj).
3300 inkl. aconto.
Al info burde kunne findes her: http://dwr.dk/bolig
Ked af at sige det, men den pris giver ikke mening mere... Du kan købe en 60 kvm. på Enghavevej for 1.5 mio (og nok endda få yderligere afslag i prisen) - personligt ville jeg i hvert fald foretrække det :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco skrev:Højbanen så? Eller er det ikke alle der forstår det overhovedet tror du?
Det var mere et udtryk for, at Ringbanen er den mest røvsyge strækning at køre på. 18 minutter fra den ene ende til den anden med stop ca. hver 1½ minut. Første stykke fra Hellerup til Nørrebro er ingenting. Stykket fra Nørrebro til Flintholm kniber det med at holde tiden. Flintholm til Danshøj kører man tiden ind igen, og fra Danshøj til Ny Ellebjerg er man afhængig af, at toget på Ny Ellebjerg kører til tiden, så man ikke skal holde og vente udenfor. Når en hel omgang er kørt, så har man 8 minutter til at køre på vendespor fra spor 5 til man igen kører til spor 7 og sætter i gang.
Det gør man som regel seks gange, og det er ikke særlig sjovt for det er stort set ren start-stop.
Men det var et sidespring.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.