Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nu står det sådan til, at min kæreste og jeg skal til at flytte sammen og i den anledning, skal vi af med hendes lejlighed som er en 3-værelses lejlighed på Vesterbro ganske tæt på Vega og Enghave st.
Det er en hævet stue-lejlighed på 66kvm med et kælderrum og da den er 3 værelses er den del-bar, hvis man ønsker at bo 2 i den. Der er også et badeværelse med et rigtigt brusebad, der ikke er henover vasken, men med en ordentlig kabine - dog kun 1,5-2kvm i størrelsen.
Har du/I hund eller kat, så er det også tilladt at have i lejligheden.
Vi er ikke helt hundrede på hvad andelen er værd endnu, men gættet ligger tæt ved en million kroner og den månedlige ydelse er 3.300 inkl. aconto vand og varme samt antenneafgift til fælles antenne.
Overtagelse forventes fra omkring 1/10.
Kontakt kan foretages i tråden eller i PM, hvor videre kontakt informationer kan udveksles, hvis det er/bliver nødvendigt.
Mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg kender en sød pige fra Slagelse der søger noget her inde. Kan du ikke lave en form for stillingsopslag til lejligheden med lidt tekst og billeder, som man kan henvise til?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA