Forsikring tyveri

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Forsikring tyveri

Indlæg af HurriJ- »

Hej

Min kærestes forrældre fik detsværre indbrud imens de var på sommerferie.
Forsikringen ville nu ikke betale nogle penge fordi de mener at svigerforrældrene havde snydt. De havde sagt nej til tidligere skader indenfor de sidste 3 år, men det viste sig så at være forkert. De har haft nogle små skader med vinduere osv, som de havde glemt alt om.

Nå men tyvene tog min PS3 og nogle spil, fordi jeg havde den stående ved min kæreste engang imellem. Men den er jo købt i mit navn og det har jeg kvitteringer på. Ville jeg så kunne gå til min egen forsikring, eller køre den som en anden sag?
Ville jeg være lidt træls at jeg heller ingen penge ville få :(
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kommer an på hvilken type forsikring du har, og de specifikke betingelser der er for din forsikring. Det nemmeste er, hvis du ringer ind og spørger, tvivler på der er nogen herinde der kan hjælpe dig bedre, end forsikringsselskabet selv :)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

De har en indboforsikring og denne dækker, næsten uanset type, indbrud. Denne dækker alle stjålne effekter inkl. din playstation. I skal blot kunne dokumentere at de har lavet brud på dør, vinduer eller hvor de har skabt sig adgang.
De kan ikke lægge vægt på tidligere forsikringsforhold - ellers kan de sende en klient ud for at undersøge sagen nærmere som ofte sker hvis de mistænker en for at snyde.
Politiet skulle også gerne kunne dokumentere brudet på bygningen.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar