afskaffelse af katteallergi?
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
afskaffelse af katteallergi?
Er der nogle som ved hvordan man kommer af med dette irriterende form for allergi?? det kommer i etaper, da både min genbo, nabo og nabo's nabo har kat, vil jeg gerne være i samme rum som dem. Jeg gider ikke altid tage piller som jeg gør nu, bare for at være i nærheden af både kattene eller i samme lejlighed. Lige nu er jeg på Zyrtech hvis jeg får symptomer på allergien. Jeg fandt følgende:
http://www.alternativ.dk/index.php?p=new&id=254
Men findes der ikke en sprøjte man kan få jævnligt, og så er allergien ophævet ?
http://www.alternativ.dk/index.php?p=new&id=254
Men findes der ikke en sprøjte man kan få jævnligt, og så er allergien ophævet ?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Du må da ha det ret slemt hvis du får allergi symptomer bare ved at være i nærheden af dem?! Normalt reagerer man jo' først på det når man har rørt ved dem og efterfølgende rører sig i ansigtet.
Man kan vist hvert halve år få en sprøjte men det er vist relativt dyrt (uden at kende en pris)
Prøv at kontakte din læge?!
Man kan vist hvert halve år få en sprøjte men det er vist relativt dyrt (uden at kende en pris)
Prøv at kontakte din læge?!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, en pakke med 7 stk. koster 45.- det var også derfor jeg havde håbet på man kunne blive kureret overfor den allergi. Men måske man skulle prøve det andet så. Hvor lang tid virker de der Alnok ? Zyrtec virker 24 timer fra man har taget dem.DJ LAU skrev:Zyrtec er superdyre, der findes meget billigere alternativer med helt samme indhold f.eks. Alnok. 14 stk zyrtec koster 75 kr, mens 100 stk alnok koster 80 kr. Alnok findes også i mindre pakker.