Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Da jeg står i en situation og skal forsøge at udrede gruppedannelse for vores semester næste år tænkte jeg at det kunne være oplagt at lure lidt på noget litteratur på området.
Så hvis nogen har forslag til hvilken litteratur, teorier eller forfattere man bør læse er jeg lydhør
På forhånd tak for jeres tid
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Hvorledes gruppedannelse? Altså hvordan folk (individer) danner grupper og ny-grupper i samfundet eller generelt bare noget om gruppedannelse i forbindelse med projektgrupper?
Hvis det er førstnævnte er Michel Maffesoli et must. Bogen hedder Time of the tribes. Den handler om stammefællesskaber, og neo-stammer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright