Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Håber der nogen som kan komme med nogle gode forslag til hvad man kan lave på en date i Odense, selvfølgelige skal vi ud og spise, nogen der kender nogle gode steder, og hvad kan man lave bagefter ???
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
jeg synes I skal lave noget før. Det kunne være minigolf eller sådan noget. Så har I noget fælles og noget I senere kan snakke om til middagen. så undgår du også den pinlige tavshed der kan opstå med mindre du er en erfaring dater. Minigolf er blot et forslag. Men et eller andet der skiller sig lidt ud fra en almindelig date hvor man bare æder og snakker og skilles derefter
Vi kender hinande en lille smule, har været på date med hende engang før, vi var ude og spise og inde og se stand up bagefter, men aner ik hvad man ellers kan lave i odense. Jeg hader minigolf Men ellers okay forslag
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Hvis det skal være noget specielt så sæt dig lidt ind i hendes interesser, og se om du kan opfylde dem. Lav noget aktivt.
Ellers tag hende med i zoologisk have eller teateret. Det er ikke lige det man normalt gør, og ikke det der forventes af en normal ung person. Eventuelt er en tur på kunstmuseum også ret abnormalt på den gode måde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:
Ellers tag hende med i zoologisk have
HMM! det skal jeg da kraftigt overveje den næste weekend! Er tom for ideer at inviterer en pige hen.. Vi skal i Zoologisk have en af de kommende weekender!
Sidste gang jeg var på date i Odense, startede jeg mig med at drikke mig ned i selskab med Ace og Zorro herinde fra, husker ikke så meget fra resten af aftenen... Vågnede i hendes seng med alt tøjet på... Vi blev/bliver vist aldrig kærester :/