Hjælp til date i odense

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Hjælp til date i odense

Indlæg af Dj Pantheon »

Håber der nogen som kan komme med nogle gode forslag til hvad man kan lave på en date i Odense, selvfølgelige skal vi ud og spise, nogen der kender nogle gode steder, og hvad kan man lave bagefter ???
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg synes I skal lave noget før. Det kunne være minigolf eller sådan noget. Så har I noget fælles og noget I senere kan snakke om til middagen. så undgår du også den pinlige tavshed der kan opstå med mindre du er en erfaring dater. Minigolf er blot et forslag. Men et eller andet der skiller sig lidt ud fra en almindelig date hvor man bare æder og snakker og skilles derefter
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Vi kender hinande en lille smule, har været på date med hende engang før, vi var ude og spise og inde og se stand up bagefter, men aner ik hvad man ellers kan lave i odense. Jeg hader minigolf :) Men ellers okay forslag
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Froggys er et hyggeligt sted i Odense. Plus god mad.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
mammut

Indlæg af mammut »

Tag ind på cafebiografen, se en film og spis der bagefter ;)
Ged
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Gode forslag, men at se en film det er så normalt :) Skal være noget specielt... Men vil overveje Froggys nco..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis det skal være noget specielt så sæt dig lidt ind i hendes interesser, og se om du kan opfylde dem. Lav noget aktivt.

Ellers tag hende med i zoologisk have eller teateret. Det er ikke lige det man normalt gør, og ikke det der forventes af en normal ung person. Eventuelt er en tur på kunstmuseum også ret abnormalt på den gode måde.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Zoologisk have er et hit, og lige netop den have i Odense er ret hyggelig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

Odense Zoo er fin, og så kan i rende rundt og lege med kaninerne og gederne og være aktive. Så undergår i også potentiel pinlig tavshed.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:
Ellers tag hende med i zoologisk have
HMM! det skal jeg da kraftigt overveje den næste weekend! Er tom for ideer at inviterer en pige hen.. Vi skal i Zoologisk have en af de kommende weekender!

TAK QRAZYLEG!! :D
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Kommer lidt an på, hvilken type pige du har fat i, men noget lasergame/paintball eller noget gokart også være et hit..
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sidste gang jeg var på date i Odense, startede jeg mig med at drikke mig ned i selskab med Ace og Zorro herinde fra, husker ikke så meget fra resten af aftenen... Vågnede i hendes seng med alt tøjet på... Vi blev/bliver vist aldrig kærester :/

Men det var en pisse hyggelig tur :)
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Frz... Tror ik det er den strategi jeg skal bruge :)

Men takker for alle forslagene, tror det bliver noget mad på Froggys og i Zoo bagefter...
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Zoo er en god idé, den virker altid og det jo heller ikke så standard som en tur i biffen.
Besvar