Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg tog: "Læsning 8. klasse" og fik 100%
Men det er da helt vildt så nemt det er blevet!
Se fx det her spørgsmål: Hvilket ord hører ikke til i sætningen?
Hun spiller violin springe.
mimic skrev:Jeg tog: "Læsning 8. klasse" og fik 100% :D
Hvor nemt kan det blive?
Ja den er nem, faktisk rigtig nem - men de andre er klart sværere.
mimic skrev:Jeg tog: "Læsning 8. klasse" og fik 100%
Hvor nemt kan det blive?
Ja den er nem, faktisk rigtig nem - men de andre er klart sværere.
Jeg går ud fra at du tænker på de andre prøver (der er jeg enig), da hele dansk prøven er utrolig nem,
Jeg går selv i 9. klasse og den anden dag da vi var oppe til en prøve prøve i biologi fik jeg 12 Håber selvfølgelig også jeg får det i morgen hvor jeg skal op til den rigtige prøve. Med hensyn til dansk så har jeg normalt let ved læseprøven, men i den vi var oppe i, var der en opgave til sidst som næsten alle havde problemer med. Det var noget om limfjorden og det krævede nærmest at man vidste noget om alt det med diger og sandbanker og sådan noget.
Man har 90 sek ca til hver opgave og den tekst derstår overfor nogle af spørgsmålene er der virkelig ikke brug for, det er liggyldig information kan ikke ha det, det går ud over karaktereren...
Man skal bare ha spørgsmålet også kan man svare, det er en stor fejl.