Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Har også lige joinet gruppen..
Så skal man til at parre nicks og profiler..
..der er selvfølgelig folk som jeg kender...men der er dælme også mange jeg aldrig har set før..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
QrazyLeg skrev:No f. way om mit eget navn skal kunne kædes sammen med ordet Chart Attack. Dem herinde der ved hvad jeg hedder er de folk der skal vide det.
Tror ikke det kommer til at ødelægge din statsminister karriere ;P
QrazyLeg skrev:No f. way om mit eget navn skal kunne kædes sammen med ordet Chart Attack. Dem herinde der ved hvad jeg hedder er de folk der skal vide det.
Hæhæ...
Jeg kan sige dig, at for en del år tilbage, så havde CA faktisk en hjemmeside, hvor folk havde uploadet billeder og information om sig selv.
Dengang var vi ikke heller ikke helt anonyme.
Jeg tror ikke at den hjemmeside eksisterer mere, men det kunne da være sjovt at finde ud af.
Intet ondt i dét - men jeg har jo aldrig set en rigtig tøse-computer-elektronica-nørd
Troede måske det var sådan en slags Ugly Betty-type...bare meget grimmere (syns faktisk Ugly Betty har en høj nuttetheds faktor!)
Hæhæ...
Jeg kan sige dig, at for en del år tilbage, så havde CA faktisk en hjemmeside, hvor folk havde uploadet billeder og information om sig selv.
Dengang var vi ikke heller ikke helt anonyme.
Jeg tror ikke at den hjemmeside eksisterer mere, men det kunne da være sjovt at finde ud af.
Zivago
Jeg kan godt huske den side. Og sjovt nok var jeg heller ikke på den
FrZ: Jeg skal ikke være statsminister. Jeg ønsker bare når min kommende arbejdsgiver skal tage mig til minimum jobsamtale nr. 2.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright