Årets udstilling byder igen på 2 dages Racing Festival, hvor man mod at slippe et sted mellem en håndfuld hundredekronesedler til flere håndfulde kan komme ud og få en tur med nogle af de bedste danske racerkørere og flere udenlandske gæstestjerner. Men det er først lørdag og søndag det løber af stablen.
Indtil da må man nøjes med de mange bilimportører, som stiller op med de nye modeller, og blandt disse er der flere biler fra Michael Lassen Automobiler. Normalt er navnet lidt mere fancy, da han er Danmarks officielle importør af dejlige superbiler som Lamborghini og Porsche.
Og noget af det første man støder på når man kommer ind i den første udstillingshal er denne lille frække sag.

En lille hidsig Porsche 911 GT2.
Meget meget tæt på holder der den sygeste Lamborghini Gallardo Superleggara efterfulgt af denne åbne Lambo til en udsalgspris på 4.8 millioner kroner.

Er man spilglad, så kan man vinde VIP billetter til DTC løb, hvis man kører hurtigste omgang på Monza i denne frække simulator.

Bil Magasinet kører temaet danske design og stiller med flere dansk designede biler. Inklusiv en Aston-Martin, en Kleeman Mercedes, den nye sportsvogn Aquila SR1, som skal køre i seks danske løb i år, den danske Road Razer og den nye Søndergaard (Sondergaard som den bliver markedsført som).

Der er masser af dejlige biler, men da udstillingen åbnede i dag virkede den kun halvfærdig. Der var slet ikke den samme mængde udstyrsboder, pølsevognene var lukkede og det virkede som om frosten måske havde sat flere en dag tilbage.
Jeg tror helt sikkert udstillingen bliver bedre i weekenden, men i dag var det ikke det helt vilde. Derfor kan jeg kun give udstillingen
Lørdag og søndag tror jeg der bliver knald på. Biludstillinger er kendt for nye biler og dejlige damer. Der var også flere rigtig søde tøser derude. Blandt andet den unge dame her, der viste hvordan man kunne specialdesigne folie til ens bil. Hun var så hos Nissan, men jeg har jo også en lille Micra.

Jeg vil slutte med at bringe disse to Lara Croft wanna-bes. Jeg har en aftale med dem lørdag/søndag, da alt deres udstyr var strandet i Jylland, så i må finde jer i den mere rene udgave

...