Biler i Bella 2008

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Biler i Bella 2008

Indlæg af 3dotz »

Så er det to år siden der sidst var Biler i Bella, så i dag åbnede Bella Centeret for årets store biludstilling. Fra i dag torsdag til på søndag (27.-30. marts) kan man komme ind og se nogle af de biler, som vi ellers kun drømmer om.

Årets udstilling byder igen på 2 dages Racing Festival, hvor man mod at slippe et sted mellem en håndfuld hundredekronesedler til flere håndfulde kan komme ud og få en tur med nogle af de bedste danske racerkørere og flere udenlandske gæstestjerner. Men det er først lørdag og søndag det løber af stablen.

Indtil da må man nøjes med de mange bilimportører, som stiller op med de nye modeller, og blandt disse er der flere biler fra Michael Lassen Automobiler. Normalt er navnet lidt mere fancy, da han er Danmarks officielle importør af dejlige superbiler som Lamborghini og Porsche.

Og noget af det første man støder på når man kommer ind i den første udstillingshal er denne lille frække sag.

Billede
En lille hidsig Porsche 911 GT2.

Meget meget tæt på holder der den sygeste Lamborghini Gallardo Superleggara efterfulgt af denne åbne Lambo til en udsalgspris på 4.8 millioner kroner.

Billede

Er man spilglad, så kan man vinde VIP billetter til DTC løb, hvis man kører hurtigste omgang på Monza i denne frække simulator.

Billede

Bil Magasinet kører temaet danske design og stiller med flere dansk designede biler. Inklusiv en Aston-Martin, en Kleeman Mercedes, den nye sportsvogn Aquila SR1, som skal køre i seks danske løb i år, den danske Road Razer og den nye Søndergaard (Sondergaard som den bliver markedsført som).

Billede

Der er masser af dejlige biler, men da udstillingen åbnede i dag virkede den kun halvfærdig. Der var slet ikke den samme mængde udstyrsboder, pølsevognene var lukkede og det virkede som om frosten måske havde sat flere en dag tilbage.

Jeg tror helt sikkert udstillingen bliver bedre i weekenden, men i dag var det ikke det helt vilde. Derfor kan jeg kun give udstillingen :3af5 da der var for mange mangler.

Lørdag og søndag tror jeg der bliver knald på. Biludstillinger er kendt for nye biler og dejlige damer. Der var også flere rigtig søde tøser derude. Blandt andet den unge dame her, der viste hvordan man kunne specialdesigne folie til ens bil. Hun var så hos Nissan, men jeg har jo også en lille Micra.

Billede

Jeg vil slutte med at bringe disse to Lara Croft wanna-bes. Jeg har en aftale med dem lørdag/søndag, da alt deres udstyr var strandet i Jylland, så i må finde jer i den mere rene udgave :D

Billede

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Har du selv taget billederne? og hvad går den aftale ud på? :lol:
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Det er vel en prøvetur.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Et yderst interessant og rigt illustreret review med fine billeder. Tak for den fine visuelle rundtur i Bella Center. Sikke en abefin gul italiener, kan du ikke snuppe nøglerne fra Lassen firmaet ved lejlighed, så kan vi bare aftale et sted hvor du kan stille bilen ;)

Men i forhold til reviewet så må jeg sige at det er et fint arbejde du har gjort. Det er næsten som at være tilstede derude...
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Bacher skrev:Det er vel en prøvetur.
I dem eller i bilen?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Til helvede da med bilen.. den er jo alligevel helt urealistisk... nå ja, det er Toombraider klonerne vel osse 8)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Hende Tomb Raider til højre skulle måske skrue ned for solariet.. selvom det ser ud som om det er for sent når man ser på hendes hud.. Leather Face skal nok blive in en dag!
Besvar