Philips 32PFL3512D
Redaktør: Moderators
Philips 32PFL3512D
Efter mit gamle TV er gået i sort er jeg på jagt efter et nyt. Jeg har så set at Bilka har et Philips 32PFL3512D på tilbud. Er det et ok TV til ~5000 kr? hvis ikke hvílke mangler har det etc etc. http://www.dooyoo.co.uk/television/philips-32pfl3512d/ http://www.p4c.philips.com/files/3/32pf ... ss_dan.pdf
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
night_hawk
.
tja hvis man ikke søger bedre skærm er det vel udemærket 
Som de skrev i eb.dk....
Det er jo ligemeget hvad man køber af skærm. man vænner sig til det (NOT) men.. tja
Som de skrev i eb.dk....
Det er jo ligemeget hvad man køber af skærm. man vænner sig til det (NOT) men.. tja

night_hawk
Nu er du fagmand på området. Jeg tror Down1 vil få mere ud af det hvis du skriver lidt mere om hvad opløsning og de generelle specifikationer har af fordele/ulemper (i er så vidt jeg ved ofte på kursus eller til forsamlinger, hvor sådanne ting bliver gennemgået).
I hvert fald må du vide noget om hvilke alternativer, der findes i det prisleje, der efterspørges. Yderligere kunne det være fedt med en oplevelsesprofitten ved eventuelt at smide 1-2.000,- kr mere i prisen. Så er der jo noget at overveje.
Nu er du fagmand på området. Jeg tror Down1 vil få mere ud af det hvis du skriver lidt mere om hvad opløsning og de generelle specifikationer har af fordele/ulemper (i er så vidt jeg ved ofte på kursus eller til forsamlinger, hvor sådanne ting bliver gennemgået).
I hvert fald må du vide noget om hvilke alternativer, der findes i det prisleje, der efterspørges. Yderligere kunne det være fedt med en oplevelsesprofitten ved eventuelt at smide 1-2.000,- kr mere i prisen. Så er der jo noget at overveje.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Har samme problem som dig Down1..
mit tv valgte også lige at stå af i går..
Men tror også du skal smide lidt mere i før det bliver ordenligt..
har selv kigget ret seriøst på
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=392777
denne 37" samsung..
til 7.765,-
Men hvad siger de kloge hoveder til sådan en skærm ?
mit tv valgte også lige at stå af i går..
Men tror også du skal smide lidt mere i før det bliver ordenligt..
har selv kigget ret seriøst på
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=392777
denne 37" samsung..
til 7.765,-
Men hvad siger de kloge hoveder til sådan en skærm ?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg vil anbefale Sony! Hvis du vil have et 32" med Full HD kommer Sony med et medio april/maj. Pris ukendt.
Men kan godt se du skal bruge det nu
Sony har DVB-C tuner i de fleste modeller. Det kommer Samsung også med i deres nye serie som snart bliver lanceret. Men hvis du spørger mig bliver mit næste TV Sony.
Men kan godt se du skal bruge det nu
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
full HD i 32" er som at skyde myg med missiler..
men AMH fortæl mig lige engang hvad fordelene ved at en så "lille" skærm har en så stor opløsning.. og kan du selv se forskellen?
det er i min verden fuldstændig fucked at putte Full HD i 32" Panelerne er ganske enkelt for små til at man kan se forskellen.. og så kan producenterne tillade sig at tage en tusse eller to ekstra... fordi sælgerene kalder det fremtidssikret... røv og nøgler i min verden..
men AMH fortæl mig lige engang hvad fordelene ved at en så "lille" skærm har en så stor opløsning.. og kan du selv se forskellen?
det er i min verden fuldstændig fucked at putte Full HD i 32" Panelerne er ganske enkelt for små til at man kan se forskellen.. og så kan producenterne tillade sig at tage en tusse eller to ekstra... fordi sælgerene kalder det fremtidssikret... røv og nøgler i min verden..
-
kloojve
- Kontakt:
Pil-babz den skærm du viser er en ok skærm. Og som AMH siger kommer de fleste producenter med nye skærme nu her til foråret så de gamle modeller falder med garanti i pris..
Som mit tidligere indlæg forklarer er jeg imod Full HD på mindre skærme, og jeg vil også mene at en 37" ikke har en se-bar forskel med bluray.
(læg mærke til jeg måler det i "BluRay-HD-kvaliteten", og ikke opløningen på en computer)
Diverse blindtests foretaget af større magaziner viser at på selv 40 og 42" har eksperter svært ved at bedømme hvad der er et 1080 panel og hvad der er standard.
Dette kan blive en uendelig diskution. Men når prisen er nede i klasse som du har fundet det til her, så er der ikke andet at sige end at det er et godt køb til prisen, dog er jeg stor foretaler for DVB-C tuner og det indeholder dit fund ikke.
Down-1 det tv du har fundet ser ganske fint ud, standard tv, med de klassiske features;
- DVB-T (digital tuner til luftantenne, dr1 dr2 & tv2)
- HD Ready (stort set alle fladskærme idag er dette så ingen vildere jubel der)
- 2 x HDMI (dem får du aldrig nok af, så jo flere jo bedre.. 2 er bedre end 1 )
- Digital Crystal Clear (gir jeg ikke en skid for, jeg har selv knivmærket i spejder og det er mindst ligeså godt)
- incredible SORROUND (jeg kan ikke lade vær
, men gå endelig ikke efter tv'et for denne effekt)
ikke desto mindre så siger du at prisen er under 5000, og det syntes jeg ikke lyder dumt, men jeg er sikker på at hvis du trækker den 1 måned eller to, så falder samsungs og sony's nuværende modeller falde yderligere..
Kan du ikke vente så sørg for at se billedet på den før du køber.. og få endelige set det med den type tv du har derhjemme (digitalt / analogt)
// kloojve
Som mit tidligere indlæg forklarer er jeg imod Full HD på mindre skærme, og jeg vil også mene at en 37" ikke har en se-bar forskel med bluray.
(læg mærke til jeg måler det i "BluRay-HD-kvaliteten", og ikke opløningen på en computer)
Diverse blindtests foretaget af større magaziner viser at på selv 40 og 42" har eksperter svært ved at bedømme hvad der er et 1080 panel og hvad der er standard.
Dette kan blive en uendelig diskution. Men når prisen er nede i klasse som du har fundet det til her, så er der ikke andet at sige end at det er et godt køb til prisen, dog er jeg stor foretaler for DVB-C tuner og det indeholder dit fund ikke.
Down-1 det tv du har fundet ser ganske fint ud, standard tv, med de klassiske features;
- DVB-T (digital tuner til luftantenne, dr1 dr2 & tv2)
- HD Ready (stort set alle fladskærme idag er dette så ingen vildere jubel der)
- 2 x HDMI (dem får du aldrig nok af, så jo flere jo bedre.. 2 er bedre end 1 )
- Digital Crystal Clear (gir jeg ikke en skid for, jeg har selv knivmærket i spejder og det er mindst ligeså godt)
- incredible SORROUND (jeg kan ikke lade vær
ikke desto mindre så siger du at prisen er under 5000, og det syntes jeg ikke lyder dumt, men jeg er sikker på at hvis du trækker den 1 måned eller to, så falder samsungs og sony's nuværende modeller falde yderligere..
Kan du ikke vente så sørg for at se billedet på den før du køber.. og få endelige set det med den type tv du har derhjemme (digitalt / analogt)
// kloojve
Senest rettet af kloojve 12 mar 2008, 19:53, rettet i alt 1 gang.
Herlighedsværdi? Den tror jeg Down\\ er ret ligeglad medamh skrev:Det er lidt blæred og ha' et tv på 32" som er Full HDkloojve skrev:full HD i 32" er som at skyde myg med missiler..
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
woooow Kloojve :O Opgav efter 2 linjer at læse videre på dit oplæg. Undgå venligst alle de punktummer, med mindre der skal være et
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
night_hawk
.
altså opløsningen er jo Fin nok, og kontrast forhold er jo så lette at skrive på et tech blad.
Det eneste rigtig for at vurdere om skærmen kan klare dine krav er at smutte ned hvor de har den hængende.
Så man kan se den panorere og sammenligne dens sorte og farver med andre skærme.
Det er fint med 2 hdmi tilslutninger, de færreste bruger mange flere.
Og alt det her udover det. Full-hd = fuldstændig ligegyldigt. Spild af penge at gå efter, og findes pt ikke på 32 alligevel.
Men af andre bud på skærme i det pris leje er
http://www.expert.dk/default.asp?state= ... 5}&nodeid=
Og syntes bestemt denne philips skærm gør det godt for pengene..
http://www.consumer.philips.com/consume ... K_CONSUMER
Ligger i 5999,- I din lokale expert butik.
Men igen, der findes utallig mange billig lorte skærme.
Gå ned og se nogen stykker kørende ved siden af hinanden i de lokale radio/tv bikse.
For de her produkt specs er fuldstændig ligemeget når det kommer kontrast, opløsning osv. Da det ingen hemlighed er at mange producenter pynter på dem.
Det eneste rigtig for at vurdere om skærmen kan klare dine krav er at smutte ned hvor de har den hængende.
Så man kan se den panorere og sammenligne dens sorte og farver med andre skærme.
Det er fint med 2 hdmi tilslutninger, de færreste bruger mange flere.
Og alt det her udover det. Full-hd = fuldstændig ligegyldigt. Spild af penge at gå efter, og findes pt ikke på 32 alligevel.
Men af andre bud på skærme i det pris leje er
http://www.expert.dk/default.asp?state= ... 5}&nodeid=
Og syntes bestemt denne philips skærm gør det godt for pengene..
http://www.consumer.philips.com/consume ... K_CONSUMER
Ligger i 5999,- I din lokale expert butik.
Men igen, der findes utallig mange billig lorte skærme.
Gå ned og se nogen stykker kørende ved siden af hinanden i de lokale radio/tv bikse.
For de her produkt specs er fuldstændig ligemeget når det kommer kontrast, opløsning osv. Da det ingen hemlighed er at mange producenter pynter på dem.

-
kloojve
- Kontakt:
Mit indlæg er nu rettet tilDeejay_Wonder skrev:woooow Kloojve :O Opgav efter 2 linjer at læse videre på dit oplæg. Undgå venligst alle de punktummer, med mindre der skal være et
Jeg beklager at du måtte bruge en post på at omtale dette.. og jeg skal endvidere forsøge at gå mine indlæg igennem en ekstra gang inden jeg poster.. (når tiden tillader) men jeg håber du nu har mulighed for at læse hvad jeg jeg skrev, ellers må du kontakte mig på mail kloojve(snabela)hotmail.com så vil jeg gerne uddybe
Jeg har været en tur i Bilka for at se på svinet. Jeg var lidt skuffet over billedkvaliteten. Den var lidt grynet, og dem de havde stående fra Sony så ud til at have et bedre billede. Så hvis Sony's kommer ned i pris bliver det nok sådan et jeg skal ha' fat i.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]