[22/03/2008] What Happens 1st Birthday @ Culture Box

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

[22/03/2008] What Happens 1st Birthday @ Culture Box

Indlæg af gentlemanfinn »

Billede

Kom ned på Boxen og fest igennem med What Happens drengene i anledning af 1 års dagen, gratis champagne kl. 23 8)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

Da min Berlin tur alligevel ikke blev til noget, så kommer den til at stå på What Happens i aften :D

Tim Andresen, Steffen H og Jon-Jak (Resident på Privelegé Ibiza) sørger for masser af bangin' house i mainroom, mens mine venner Deluxe og Massimo servere dyb musik i kælderen.

Gratis champagne, drinks, øl, frugtbuffet, snacks og diverse når dørene åbner kl. 23.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

crazy fest, kom direkte fra påskefrokost med masser af snaps i blodet, så der var fuld fart på fra da jeg væltede ind på boxen.

endte med at ryge med drengene til morgenfest, så fik lige et par timers søvn inden den stod på ddja :D

lige et par pics fra mainroom

Billede
Billede
Besvar