Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Så er Billy tilbage, bare ærgeligt det er samme dag som MTV Selected
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
John Dahlbäck er et ret godt trækplaster, dog begynder dj battle delen at virker ret latterlig efter det er kommet frem de kun for 10 min. hver.
Det går altså kun hvis det er hip hop på programmet.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
For helvede den konkurrence virker mere og mere latterligt.
x2 dog mener jeg også kun deltagerne fik tildelt 15 min. hver sidste år og der fungerede det helt fint. men 10 min er nok lige at presse den.
Edit: Så rykker festen sgu til Copenhagen Skatepark
Copenhagen Skatepark var sgu ret sej lokation, men det var satme ikke rart at baren løb tør for drikkevarer allerede ved en 3 tiden.
Endnu mindre rart var det at jeg efterfølgende blev lokket ned på Club Neun, som åbenbart er et nyåbnet trance/psy halløj sted.
Skumle pumper gutter i undertrøjer og trist musik, kan ikke anbefales.
Så rykkede ned og fik et par natøl på Dunkel istedet for.
gentlemanfinn skrev:Copenhagen Skatepark var sgu ret sej lokation, men det var satme ikke rart at baren løb tør for drikkevarer allerede ved en 3 tiden.
Endnu mindre rart var det at jeg efterfølgende blev lokket ned på Club Neun, som åbenbart er et nyåbnet trance/psy halløj sted.
Skumle pumper gutter i undertrøjer og trist musik, kan ikke anbefales.
Så rykkede ned og fik et par natøl på Dunkel istedet for.
Ja, det var sgu en god fest... Blev godt nok lidt for fuld, men det er hvad man regner med - rendte konstant rundt med en 6-pack guld i hånden... Elskede den bar :)
gentlemanfinn skrev:Så rykkede ned og fik et par natøl på Dunkel istedet for.
Er det ikke det syge homo-sted? Har set videoer hvor folk tager den i røven midt på gulvet (tak DR!) :s
Btw. en af mine venner havde ikke billet til Billy, han regnede med at købe i døren og stod der som den ALLER første - men blev blot forvist selvom han kendte ham der stod for det... Snak om et kommende fjendskab :P
Ja der var overraskende mange folk der forsøgte at komme ind uden billet, men så fik vi da solgt dem vi selv havde i overskud
Men jo Dunkel er oprindeligt et homo sted, men det bliver frekventeret af mange forskellige typer og også mange søde piger for den sags skyld.
Det er blevet ret populært morgen hangout fordi de tit har åbent til langt op af formiddagen plus gode djs bag pulten, og har godt nok aldrig set noget hardcore gay action der inde
gentlemanfinn skrev:Ja der var overraskende mange folk der forsøgte at komme ind uden billet, men så fik vi da solgt dem vi selv havde i overskud
Men jo Dunkel er oprindeligt et homo sted, men det bliver frekventeret af mange forskellige typer og også mange søde piger for den sags skyld.
Det er blevet ret populært morgen hangout fordi de tit har åbent til langt op af formiddagen plus gode djs bag pulten, og har godt nok aldrig set noget hardcore gay action der inde
Enig, Dunkel var er homo sted oprindeligt, men det fungerer som et slags opsamlingssted for alle folk som ikke kan finde ud af at gå i seng på det rette tidspunkt. Synes det er et udemærket morgensted, når det andet lukker derved 6 eller 7 tiden om morgenen.... Men jo, man skal lige vænne sig til at nogen af mændene kigger en ekstra gang efter een, men de gør ikke noget så det er vel fint nok...