Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
I al stilhed har Post Danmark fordoblet det gebyr, forbrugerne skal betale, når de skal have fortoldet varer købt uden for EU.
Prisstigningen rammer de tusindevis af danskere, der bruger eksempelvis amerikanske hjemmesider til nethandel, skriver Nordjyske Stiftstidende.
Indtil årsskiftet kostede det 75 kroner at få bøger, cd'ere eller cowboybukser toldbehandlet hos Post Danmark - men nu koster det 150 kroner.
Hverken Forbrugerrådet, Forbrugerstyrelsen eller forbrugerorganisationen Forbruger Europa, som alle giver gode råd til danskere omkring nethandel, har hørt om prisstigningerne hos Post Danmark.
Så skal forbrugeren malkes.... Ikke nok med at det efterhånden koster 5,50,- for at sende et skide brev som vejer 50 g.
Har altid haft et anspændt forhold til gebyrer og specielt når de pludseligt stiger til det dobbelte fordi jeg tvivler lidt på at medarbejderen nu får det mere i timen eller at det koster Post Danmark 75 DKK mere at fortolde en vare...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
det er jo mangel på konkurrence når de kan lave sådan nogen tricks!
Før i tiden betalte jeg gerne 60 kr for at sende en pakke men 70 kr! Nej så sender jeg sku som brev..
Ok, den var lidt en svinestreg.. Men jeg kan stadig ikke fatte, hvordan folk kan blive ved med at tude over prisen for at sende et brev.. Det er trods alt stadig kun 5.50, hvilket trods alt ikke er meget for at transporteret sit brev måske 300km.. Prøv at sammenligne det med hvor meget du f.eks. bruger på at gå i byen, hvor mange penge du bruger på pizza eller what ever.. Det er efterhånden ikke så tit jeg er i byen mere, men når det sker ryger der hurtigt i hvertfald 500 kr... Så kan det altså være bragende ligegyldigt at det, de 10 gange om året jeg sender et brev, er blevet 75 øre dyrere...
Jeg handler ofte i US og synes det er latteligt at jeg skal bede sælger sende kvittering seperat, skrive at det er en gave og bede til Gud at lortet går igennem. Jeg kunne have tabt 2000 for et par uger siden på den måde, og det er for mig at se helt meningsløse penge
Jeg er ligeglad med den almindelige porto. Hvor jeg tidligere sendte 100 breve sender jeg nu 2 - resten er emails. Jeg sender meget sjældent pakker og selv om jeg synes det er dyrt, så bider jeg det i mig...
Det er kun de meningsløse (politiske) afgifter jeg synes er totalt hjernelamme...
Der stod vist nok kommunikationschefen for Post Danmark og forsvarede rimeligheden i at betale mere for mindre.
Hvorfor er der så lang til 2009, når postmarkedet liberaliseres. Om det så betyder, at jeg skal aflevere post til Deutsche Post, så er det at foretrække fremfor Post Danmark.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.