Hollywood-stjernen Heath Ledger fundet død.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Hollywood-stjernen Heath Ledger fundet død.

Indlæg af TheJackal »

Den verdensberømte skuespiller Heath Ledger er fundet død i sit hjem på Manhattan i New York.

http://www.bt.dk/article/20080122/under ... /80122080/
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

sørgeligt.. så blev vi berøvet for endnu et godt skår.
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Du har jo stadig mig.. ;)

Ej.. gu' er det sørgeligt..! Da jeg er af hankøn, kan (og vil) jeg ikke udtale mig om, om han var lækker ... ;) ...men det er sgu altid sørgeligt når en person dør i så ung en alder..!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Ohh ham, husker ham nu bedst fra A Knights Tale, da jeg ikke rigtig har set andet med ham.

Men ja igen sørgerligt.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/01/22/actor-heath-ledger-is-found-dead/index.html?hp skrev:The actor Heath Ledger was found dead this afternoon in an apartment in Manhattan, according to the New York City police. Signs pointed to a suicide or an accidental overdose, police sources said. Mr. Ledger was 28.
At 3:31 p.m., a masseuse arrived the fourth-floor apartment of the building, at 421 Broome Street in SoHo, for an appointment with Mr. Ledger, the police said. The masseuse was let in to the home by a housekeeper, who then knocked on the door of the bedroom Mr. Ledger was in. When no one answered, the housekeeper and the masseuse opened the bedroom and found Mr. Ledger naked and unconscious on a bed, with pills scattered around his body. They moved his body to the floor and attempted to revive him, but he did not respond. They immediately called the authorities.
The police said they did not suspect foul play. Ellen Borakove, a spokeswoman for the office of the city’s chief medical examiner, Dr. Charles S. Hirsch, said that employees of the office were at the apartment and that an autopsy would be conducted on Wednesday.
Police officials have said that the apartment was owned by the actress Mary-Kate Olsen,
Officials said they believed Ms. Olsen, 21, was in California and that Mr. Ledger had been living in her apartment. Ms. Olsen attended the Sundance Film Festival in Park City, Utah, for the premiere of “The Wackness,” a film in which she stars with the actor Ben Kingsley. It was not clear where she went after the film screening.
Mr. Ledger, a native of Perth, Australia, won acclaim for his role as a co-star in “Brokeback Mountain” (2005). The film, based on a short story by Annie Proulx about two cowboys who fall in love, won critical acclaim. Reviewing the film in The New York Times, the critic Stephen Holden wrote, “Mr. Ledger magically and mysteriously disappears beneath the skin of his lean, sinewy character. It is a great screen performance, as good as the best of Marlon Brando and Sean Penn.” Mr. Ledger was nominated for an Oscar for Best Actor in January 2006.
Mr. Ledger met the actress Michelle Williams while filming ‘’Brokeback Mountain.” The two actors fell into a romance and moved to Boerum Hill, Brooklyn, where their comings and goings were widely noted by the celebrity press. They had a daughter, Matilda Rose, who was born on Oct. 28, 2005. The couple separated last year.
Mr. Ledger’s first Hollywood film was the teenage romantic comedy “10 Things I Hate About You” (1999). He later appeared in romantic-hero roles in films like “A Knight’s Tale” (2001) and “Casanova” (2005).
Mr. Ledger was also cast as The Joker in the latest Batman installment, “The Dark Knight,” set to be released this summer.
In an interview in London for an article published in November, Mr. Ledger told The New York Times, ‘’I feel like I’m wasting time if I repeat myself.” He said in the interview that he was not proud of his latest role, in Todd Haynes’s “I’m Not There,” in which Mr. Ledger was one of a half-dozen actors depicting the musician Bob Dylan. ‘’I feel the same way about everything I do. The day I say, ‘It’s good’ is the day I should start doing something else,” said in the interview.
As news of Mr. Ledger’s death made its way across the Internet, the Police Department issued a fairly terse summary of the death: “ON TUESDAY, 01/22/08, AT APPROXIMATELY 1530 HOURS, IN THE CONFINES OF THE 5 PRECINCT, POLICE RESPONDED TO 421 BROOME STREET AND FOUND A M/W/28 UNCONSCIOUS. THE VICTIM WAS PRONOUNCED DOA AT THE SCENE. M.E.’S OFFICE TO DETERMINE THE CAUSE OF DEATH. INVESTIGATION CONTINUES.”
Calls by The Times to Mara Buxbaum, a publicist for Mr. Ledger, and Steve Alexander, the actor’s agent, were not immediately returned this afternoon.
Thomas J. Lueck and John Sullivan contributed reporting.
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Afsindigt trist.

Har været glad for ham siden 10 things I hate about you blev lavet. Er dog en af de få, der endnu ikke har set Brokeback Mountain.

Lidt ironisk at han er død af en overdosis, når man tænker på filmen Candy.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

trist at han er død :(..
den eneste film jeg har set med ham er A Knights Tale..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Billede
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Sunshine skrev:Billede
okay, lige lidt off-topic.. hvor faen finder i alle de der katte billeder og de andre billeder, som This Thread Rocks osv..? jeg vil vide det :P..
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Absolut trist....

Men jeg ville nu ønske at medierne nogle gang gav verdens problemer ligeså meget opmærksomhed, som denne Hollywood stjerne får....

R.I.P.
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

wow ikke det kommer godt nok som en overraskelse.

Håber hans præstation som Jokeren i The Dark Knight Returns bliver et værdigt minde.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Nåede de at færdiggøre den..?!
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

TheJackal skrev:Nåede de at færdiggøre den..?!
jep, det fortæller de artikler jeg har læst i hvert fald, samt den også står som post production på imdb.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lanz3 skrev:Absolut trist....

Men jeg ville nu ønske at medierne nogle gang gav verdens problemer ligeså meget opmærksomhed, som denne Hollywood stjerne får....

R.I.P.
Enig.

Og ja de nåede at færdige selve indspilningen
Senest rettet af QrazyLeg 23 jan 2008, 10:48, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Tjae det var nu meget underholdende at se A Knights Tale, og jeg har da også set 10 Thingz I h8 about U, men Brokeback Mountain har jeg nægtet at se for det er bare så bøsset.. Og ja jeg er nok lidt homofobisk, men føj. Droppede også Alexander halvvejs igennem fordi den var for klam at se på.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Brokeback Mountain er en fremragende film.

Han præstation i The Patriot må vi heller ikke glemme. Casanova var dog ikke så god igen. Eller filmen var ikke god, skuespillet fejlede som sådan intet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Brokeback Mountain er en fremragende film.
Hvis man er homo, så er den nok meget fed. Det forklarer jo så også hvorfor du kan lide den :P
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Er jeg den eneste som ikke kender ham og derfor er pisse ligeglad??? Syns der er alt for meget fokus på hans død.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Feffe skrev:Er jeg den eneste som ikke kender ham og derfor er pisse ligeglad??? Syns der er alt for meget fokus på hans død.
Det er egentlig sørgeligt, men jeg er egentlig også ligeglad. Har aldrig set en eneste film med ham. Mennesketab er sørgeligt nomatter who it is...
Havde nok været mere træt af det hvis Will Ferrell, Jim Carrey, e.l. var død.
Og synes det havde været mere tragisk hvis hans død var et uheld...
HVIS han har begået selvmord, synes jeg det er ufattelig uselvisk af ham, eftersom han efterlader sig en 2 årig datter...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Flot odder!!

Man er bøsse hvis man kan li brokeback, det er hvad din logik siger dig.
Kunne du lide LOTR ? isåfald må du jo enten værre en ring, en hobbit eller en ork.

Og du kunne lide 10 things I hate about you - er du så en genert tøs ?
Besvar