Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Synes I dén er sexet? Så synes jeg lige i skal tjekke den her:
Bugatti Veryron
Topfart: 407 km/h
HK: 1001
Pris: £850.000 (8.527.795 kr og så kan du jo lægge de danske afgifter til, så ender du nok på små 20.000.000 kr).
James skrev:At this sort of speed the engine is sucking in as much air in a minute as I breath in four days.
James skrev:Getting close to the maximum which means that the tires will only last for´about 15 minutes, but it's okay because the fuel runs out in 12 minutes.
Jeg syntes bare lige de citater var ret essentielle
Den nye Lamborghini Reventon er 100% verdens fedeste bil. Der er kun produceret 20 stk. Prisen er så til gengæld også verdens dyreste. Små 28 mill. på danske plader. Specifikationerne er identiske med den gamle model "Murcielago", så det vil sige at den er alt andet end langsom.
Fuck, den er fed. Ville sgu bytte min kæreste for den bil...
Jeg havde byttet dig væk for den Ville være ren win/win situation.. Fed bil og ville kunne score en ny, bedre og frækkere dame.. Ikke at du er min (du er jo Solskins), men tror han ville være helt enig med mig.
Jeg havde byttet dig væk for den Ville være ren win/win situation.. Fed bil og ville kunne score en ny, bedre og frækkere dame.. Ikke at du er min (du er jo Solskins), men tror han ville være helt enig med mig.
Synes nu ikke den er særlig sexet, den ligner noget fra 70'erne. Alt for stor hækspoile, og hvad fanden sker der for bagenden på den? Er der bare en der har tænkt at der skulle vi da lige have en klods på, hvis det er for at få ekstra vægt i bagenden eller sådan kunne det måske godt være gjort mere elegant.