Burger Telefon???

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Burger Telefon???

Indlæg af Dj Pantheon »

Håber der en som kan hjælpe, har lige set filmen Juno. Hun har en telefon som er ligesom en bruger. Jeg vil høre om der nogen der ved hvor man kan skaffe sådan en? Har søgt på google, men kan sq ikke finde andet end burger links, og links til burger (tysk)..... Det skal lige siges at det ikke er en mobil, men en fastnets telefon...

Please help :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Telefonen er lavet af Montgomery Ward og blev introduceret i slutningen af 1980erne. De sælger den dog ikke mere (de introducerede den igen i en meget begrænset periode op til Juno præmieren) Den kan dog fås andre steder:

http://www.uxcell.com/desktop-corded-ha ... -2805.html

Men om de sælger og sender til Danmark ved jeg dog ikke.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
axci

Indlæg af axci »

Ellers kig forbi www.customphones.com ..
Ved dog ikke om de har den der, men er da meget sandsynligt.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

På ebay bliver de solgt for 145 kr inkl. forsendelse til Danmark.
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Takker QrazyLeg og også jer andre... Har bestil en :) Du har lige reddet min dag :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Besvar