VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_Januar-1CD-2007-CA
Redaktør: 3dotz
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
tog lige et lyt, et par ok sange forstår dog ikke hvad Sesa og Deadmau5 tracks laver der, troede det var meningen det skulle være nye ting.
New Years Day går jeg udfra er på pga af vi nærmer os nytår ellers er den i hvert fald også en tand gammel
New Years Day går jeg udfra er på pga af vi nærmer os nytår ellers er den i hvert fald også en tand gammel
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Endnu en gang tak tak tak elsker de her samlinger.
Finder hver måned flere numre som jeg er helt vilde med og det at i blander genrene gør også at jeg får hørt lidt mere blandet musik end mit eget snæversyn tit lader mig
Klap jer selv på skulderen en gang! Godt arbejde. Glæder mig allerede til Februar
Finder hver måned flere numre som jeg er helt vilde med og det at i blander genrene gør også at jeg får hørt lidt mere blandet musik end mit eget snæversyn tit lader mig
Klap jer selv på skulderen en gang! Godt arbejde. Glæder mig allerede til Februar

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.