VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_Januar-1CD-2007-CA

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

VA-Chart_Attack_-_Tunes_of_the_Month_Januar-1CD-2007-CA

Indlæg af Sunshine »

så er det bare at komme med det.. :)
Billede
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

tog lige et lyt, et par ok sange forstår dog ikke hvad Sesa og Deadmau5 tracks laver der, troede det var meningen det skulle være nye ting.

New Years Day går jeg udfra er på pga af vi nærmer os nytår ellers er den i hvert fald også en tand gammel :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

gentlemanfinn skrev:New Years Day går jeg udfra er på pga af vi nærmer os nytår ellers er den i hvert fald også en tand gammel :-)
det var lige i anledningen ja. Er godt klar over den er en "anelse" gammel, hehe.
Billede
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Endnu en gang tak tak tak elsker de her samlinger.
Finder hver måned flere numre som jeg er helt vilde med og det at i blander genrene gør også at jeg får hørt lidt mere blandet musik end mit eget snæversyn tit lader mig :)

Klap jer selv på skulderen en gang! Godt arbejde. Glæder mig allerede til Februar :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Besvar