er der noget muggent ved det her ?
Redaktør: Moderators
er der noget muggent ved det her ?
køb af product på dba.dk
because i'm in uk i suggest to use an intermediary company for mannaging and securing the transaction, like this you will be able to check the product before i will receive the payment for it. the procedure is very simple an secure for the both of us:
1. I will depose the product to the company, it will be shipped and you will receive the tracking number to check it.
2. You will make the payment to the company (not to me), and the company will deliver the product to you.
3. You will receive the product and you will check it for 5 bussiness days. The payment will be keeped in their custody in all this period.
4. You will confirm that you are satisfied by the product to the company and that they an release the money to me.
5. I will receive the money from the company.
so , let me know your full name and your full address to be able start the delivery procedure to you
kan man blive taet i røvet ved at bruge denne metode ?
because i'm in uk i suggest to use an intermediary company for mannaging and securing the transaction, like this you will be able to check the product before i will receive the payment for it. the procedure is very simple an secure for the both of us:
1. I will depose the product to the company, it will be shipped and you will receive the tracking number to check it.
2. You will make the payment to the company (not to me), and the company will deliver the product to you.
3. You will receive the product and you will check it for 5 bussiness days. The payment will be keeped in their custody in all this period.
4. You will confirm that you are satisfied by the product to the company and that they an release the money to me.
5. I will receive the money from the company.
so , let me know your full name and your full address to be able start the delivery procedure to you
kan man blive taet i røvet ved at bruge denne metode ?
kommer an på firmaet. Escrow services er nu rimeligt normalt, men med mindre det er et stort og velkendt firma ala pay-pal osv så ville jeg ikke gøre det.
men man skal nok spørge sig selv hvad en englænder laver på DBA.. det giver ikke meget mening med mindre det er et produkt der kun kan bruges i DK.. hvilket jeg tvivler på.
men man skal nok spørge sig selv hvad en englænder laver på DBA.. det giver ikke meget mening med mindre det er et produkt der kun kan bruges i DK.. hvilket jeg tvivler på.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Umiddelbart lyder det som en fornuftig ide, med at ligge en betaling hos et firma, der kan sørge for at du får varen, og giver dig mulighed for at afslå.. Men spørg ham, hvilket firma han har tænkt sig at bruge til det og hvad det koster.. Undersøg så firmaet grundigt, og se om det er noget der holder vand og du stoler på det.. Først derefter ville jeg overveje at sige ja til aftalen..
Desuden giver DBA lidt råd:
Desuden giver DBA lidt råd:
Kode: Vælg alt
Sælgers/købers identitet
* Vær generelt opmærksom på, hvem du har kontakt til. Er der tegn på, at sælger eller køber er en anden, end han/hun udgiver sig for?
* Hvis der kun er et mobilnummer på sælger, så bed evt. også om et fastnettelefonnummer
* Tjek sælgers/købers kontaktoplysninger på www.krak.dk eller www.dgs.dk
* Vær ekstra opmærksom på en sælger, som bor i udlandet og sælger f.eks. biler meget billigt og vil give ekstra nedslag, hvis noget af beløbet bliver forudbetalt
* Ring evt. til Den Blå Avis, hvis du er i tvivl om sælgers eller købers reelle hensigter

Bacher - det må du uddybe lidt bedre.
Der er mange virksomheder der laver den slags forretning.
Det er et fantastisk tilbud - MEN der er selvfølgelig også nogle der anvender ideen på en knap så lovlig vis.
Få navn på firmaet og afsæt 30 min på google til at læse om firmaet.
Men som udgangspunkt er der intet scam i selve metoden.
Der er mange virksomheder der laver den slags forretning.
Det er et fantastisk tilbud - MEN der er selvfølgelig også nogle der anvender ideen på en knap så lovlig vis.
Få navn på firmaet og afsæt 30 min på google til at læse om firmaet.
Men som udgangspunkt er der intet scam i selve metoden.
http://mediamac.comon.dk/index.php/foru ... /tid=88676
Præcis samme tekst, nyt land.because i'm in romania i suggest to use an intermediary company for mannaging and securing the transaction, bla bla bla