Søger reklame fra DSB med Harry

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
206^

Søger reklame fra DSB med Harry

Indlæg af 206^ »

Hej,

Hvis nogen kommer om ved en DSB trykt reklame med Harry på/i, vil I så ikke være så venlige at fortælle hvilket magasin m.v. i så den i?

Det aller bedste ville være hvis den blev scannet ind og sendt til mig, men bare sig til, hvis I støder på en eller anden!

På forhånd mange tak!

VH
Adam

jeg har rettet titlen lidt til. Ingen grund til at skrive med store bogstaver ;)
/Sunshine

Og jeg har rettet til, så den overskriften beskriver hvad han søger :)
nco\\
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

"Ud & Se" med DSB... Du finder kataloget i deres Intercitytog. Der plejer at være reklamer med Harry.
Skal man skrive noget her?
206^

Indlæg af 206^ »

raffay skrev:"Ud & Se" med DSB... Du finder kataloget i deres Intercitytog. Der plejer at være reklamer med Harry.
Lige præcis, og der har jeg én fra - mangler så en ekstra. Tanken var god nok!

Jeg har været hele møllen igennem flere gange i dag - DSB --> Bates --> Clear Channel og så rundt.

jeg har rettet titlen lidt til. Ingen grund til at skrive med store bogstaver

Jeg lod mig rive lidt med - har virkelig brug for den ekstra reklame, men tak. :wink:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Kig i gratisaviserne. Der er ofte Harry reklamer. I weekenden er der igen gratis s-tog søndag, så mon ikke du kan finde Harry i både Urban og Metroexpress.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar