Jeg ved gpdt at der er flere topics om dette emne, men der sker jo hele tiden nyt på denne front, så søger opdaterede svar.
Jeg har vundet en Nintendo Wii, og må indrømme at jeg aldrig har haft en spille konsol før - det har ikke min store interesse, men når man nu får den smidt i nakken, kan man jo lige så godt have det lidt sjovt.
Ud over at kunne spille downloadede spil på den, kunne jeg rigtig godt tænke mig at kunne spille DVD'er på den, og bruge den som medie center, så jeg kan høre musik og se divx/xvid film på den.
Jeg er klar over at jeg skal have en chip i den for at jeg kan disse ting, men for pokker hvor er der mange at vælge i mellem. Nogle for mange opdateringer og andre får ingen, nogen kan ses af wii'en og andre kan ikke.
Jeg er helt sikkert på udkig efter noget der bare virker, om der kommer en masse opdateringer til funktion jeg ikke er interesseret i er sådan set ligegyldigt, men det skal selvfølgelig være sådan at jeg ikke smadre konsollen første gang jeg opdatere den eller bruger online tjenester.
Håber at høre nogle kvalificerede argumenter for hvad der er bedst at gøre?