Batman i Terminator 4

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Batman i Terminator 4

Indlæg af Cokeline »

Hovedrolleindehaveren i ’Batman Begins’, Christian Bale, skal angiveligt spille med i en ny ’Terminator’-film. I filmen, der bliver nummer fire i rækken, skal Bale spille menneskehedens frelser.

Filmen kommer i modsætning til de forrige til at foregå i fremtiden, hvor verden er blevet overtaget af dræber-robotter, der ønsker at udslette den sidste gruppe oprørske mennesker.

Bale har endnu ikke bekræftet, og han er i øjeblikket ved at indspille den nye Batman-film ’The Dark Knight’.
Åh nej! Nu skal koen malkes!

Lad dog være med at lave en nummer 4 og derved ødelægge mere end der blev ved at udgive Terminator 3

Hvorfor skal de to tidsløse og fede film Terminator 1&2 nu ødelægges.

Og hvis "The Gouvernator" ikke er med er der absolut ikke noget ved Terminator filmene!

GFX skal sikkert nok blive vildt fede men alligevel!

Billede
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

De burde være stoppet ved 2'eren, men nu de forsætter glæder jeg mig lidt til og se Christian Bale i rollen, kunne blive godt :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Figther

Indlæg af Figther »

Som jeg har læst, er det vist noget med de vil starte en ny triologi. Måske med Bale i hovedrollen. Så er der poentiale til noget godt, men oddsene er små at begynde med synes jeg:-)
Besvar