Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hvis du gik i seng kl 00:00 og sov til kl. 8 imorgen tidlig ville du ha' sovet 9 timer. Dvs. 1 time mere fordi uret er blevet stillet tilbage kl. 3 til kl. 2.
D. 30/3-2008 ville du så igen få den time "stjålet" fordi uret der skal en time frem.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
I nat kl. 03:00 skal uret stilles tilbage til kl. 02:00 så vi igen har normaltid (vintertid)
Dvs. dem der er i byen kan fyre den af en time mere og dem der sover kan sove en time længere ellere vågner en time før
Woohoo - Jeg skal også på arbejde i morgen, men troede det var omvendt indtil for lidt siden. Ville lige checke om jeg er så heldig, at jeg faktisk kan sove (hygge) igennem, og det lader til at være tilfældet... Yay
ja min Sony Ericsson w810i foreslog mig at lave tiden om til vintertid.. og som Maunus siger, så gør de fleste vel det ..
havde selv tænkt over hvordan faen jeg skulle stille mit radiostyrede vækkeur.. men da jeg vågnede havde det stillet sig selv i løbet af natten.. ret rart ..
chreddy1 skrev:ja min Sony Ericsson w810i foreslog mig at lave tiden om til vintertid.. og som Maunus siger, så gør de fleste vel det ..
havde selv tænkt over hvordan faen jeg skulle stille mit radiostyrede vækkeur.. men da jeg vågnede havde det stillet sig selv i løbet af natten.. ret rart ..