[2007] tvivlsspørgsmål

Indlæg fra tidligere års Chart Attack Yearmix produktioner.

Redaktører: 3dotz, Sunshine, Feffe, kloojve, T-Mazz, Chart Attack Yearmix

Besvar
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

[2007] tvivlsspørgsmål

Indlæg af Sunshine »

Jeg er gået i den store tænkeboks for at finde tracks til min del af yearmixet, og jeg har synes jeg har lidt svært ved at finde ud af hvornår et track er fra 2007. Ikke forstået på den måde, at når jeg undersøger det kan jeg bare kigge på udgivelsesdatoen, men jeg synes det er svært at finde ud af, om man skal gå efter et track, der blev udgivet i 2007, eller om jeg godt må inkludere dem, der var populære i 2007. F.eks. det første release af 'Armin van Buuren vs. Rank1 feat. Kush - This World Is Watching Me' kom ud allerede i november 2006 (dog som leak ifølge mine oplysninger), men det er helt klart et nummer jeg har overvejet at tage med, fordi det var en hitter i de tidlige måneder af 2007. Et andet eksempel er 'Joop - The Future', som også blev leaket, dog i oktober 2006, hvor den blev vildt populær. Den var alligevel temaet til Trance Energy 2007, hvilket er grundlaget for at jeg overvejer den også.

Mit spørgsmål går nok på hvad det er der bestemmer, om et track er fra 2007 - om det er den officielle udgivelsesdato, eller om det er populariteten?
dj p@nduro
Kontakt:

Indlæg af dj p@nduro »

Det må da næsten være den officielle udgivelsesdato ville jeg da mene.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg ville nu mene at det netop er hvonår sangen er populær...

Et Yearmix er ret mainstream.

Bare se på TMF
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jeg er enig med Sunshine og Cokeline...

og Sunshine, hvis du er mere i tvivl om nogle numre så past dem her, så kan vi lige tage en snak om dem..

men dem du nævner nu, ser jeg ingen problemer i at du bruger, både fordi de har hittet i 2007 og fordi de IKKE var med i 2006 mixet.. en god regel kan jo være at hvis nummeret har været relativt stort i 2007 men er fra året før, og det ikke har været med i det forgangne yearmix, er det fuldt ud tilladt at bruge :)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvornår er Sebastian Leger & Chris Lake - Aqualight fra?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Så vidt jeg kan se står der 2007 ud for dem alle samme inde på discogs.com
BØH
Besvar