http://www.bt.dk/article/20071015/krimi/71015057/
17-årig dreng: De fire piger voldtog mig
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
17-årig dreng: De fire piger voldtog mig
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Selvom man er uskyldig til det modsatte er bevist, så er ham drengen da skyldig i falsk anklage.
4 piger der overfalder, og giver ham et blowjob << wtf?
Hvis de virkeligt ville krænke ham, så var der mange andre og bedre måder at gøre det på. - og hvis de endeligt virkeligt ønskede at blow'e en fyr, burde det være muligt at opnå helt frivilligt
4 piger der overfalder, og giver ham et blowjob << wtf?
Hvis de virkeligt ville krænke ham, så var der mange andre og bedre måder at gøre det på. - og hvis de endeligt virkeligt ønskede at blow'e en fyr, burde det være muligt at opnå helt frivilligt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
bukkebrusen
- Captain
Ahhh folkens tænk jer nu om!
Jo jo det er sjovt at han lige kan få sig en freebie.
Men hvis han virkelig er blevet overfaldet på den måde, så er det da dybt krænkende og i yderste tilfælde noget der kan give knægten dybe traumer.
Tvivler på nogen af jer ville finde det specielt sjovt eller dejligt at blive væltet i gulvet, uden mulighed for at se hvad der sker. Få trukket dit tøj af og dine kønsdele befamlet - igen uden at vide hvad fanden der sker.
Jo jo det er sjovt at han lige kan få sig en freebie.
Men hvis han virkelig er blevet overfaldet på den måde, så er det da dybt krænkende og i yderste tilfælde noget der kan give knægten dybe traumer.
Tvivler på nogen af jer ville finde det specielt sjovt eller dejligt at blive væltet i gulvet, uden mulighed for at se hvad der sker. Få trukket dit tøj af og dine kønsdele befamlet - igen uden at vide hvad fanden der sker.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Så så post...

Selvfølgelig er det forfærdeligt hvis knægten vitterligt ER blevet overfaldet og seksuelt forulempet..! Det kan jeg sagtens følge dig i..
Overfald og voldtægt er en utilgivelig handling, uanset hvilken vej det går...ingen tvivl om det!
Men jeg er overbevist om, at folks indlæg i denne tråd bunder i en række mere eller mindre kåde teenagedrømme... og ikke at de synes det er fedt at en fyr er blevet overfaldet og/eller voldtaget..!
Selvfølgelig er det forfærdeligt hvis knægten vitterligt ER blevet overfaldet og seksuelt forulempet..! Det kan jeg sagtens følge dig i..
Overfald og voldtægt er en utilgivelig handling, uanset hvilken vej det går...ingen tvivl om det!
Men jeg er overbevist om, at folks indlæg i denne tråd bunder i en række mere eller mindre kåde teenagedrømme... og ikke at de synes det er fedt at en fyr er blevet overfaldet og/eller voldtaget..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Ja det bunder sikkert i teenage drømme og det er da netop det der skræmmer mig at folk kan have så stupid en kommentar klar på et emne der i bund og grund er ret tragisk.
Situationen ville nok være lidt omvendt hvis en 17 årig pige blev voldtaget og jeg skrev
FUCK YEAH KNEP DEN LILLE SO!!!!!
/me wanker
Så havde folk nok været oppe på bremsen.
Situationen ville nok være lidt omvendt hvis en 17 årig pige blev voldtaget og jeg skrev
/me wanker
Det er jo netop DERFOR, folk skriver som de gør... Såeh... HAN LYVER, HAN GJORDE DET SELV, HAN ER HOMODjMail skrev:Ja det bunder sikkert i teenage drømme og det er da netop det der skræmmer mig at folk kan have så stupid en kommentar klar på et emne der i bund og grund er ret tragisk.
/me wanker
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg vil godt være på hold med DjMail i dette indlæg her... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright