Hej.
Jeg har en speciel forespørgsel.
Det drejer sig om subtitles til en videofil.
Når jeg endelig har rodet med det, så har jeg brugt det lille stykke freeware - "Subtitle Tool" hvilket også er et kanont lille stykke software.
MEN det jeg søger nu, kræves der lidt mere til.
For "Subtitle Tool" laver jo bare alm. *.srt eller *.sub filer.
Jeg kunne godt tænke mig noget som man kunne ligge ind i et redigeringsprogram som f.eks "Adobe Premiere" eller Avid som et lag.
Har desværre aldrig hørt eller set noget til et sådant stykke software,
men jeg vil MEGET gerne høre fra jer, hvis i har evt. gode råd.
Subtitle Tool
Redaktør: Moderators
Subtitle Tool
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Belle Nuit Subtitler For Windows
Overview: Program to spot, edit, and render subtitles for video editing, DVD authoring, and digital cinema. Translators can spot directly with a QuickTime movie and translate precisely. The subtitles can then be imported to Avid Media Composer, Avid Xpress, Avid DS and Final Cut Pro for editing. The same subtitles can be sent also to DVD Studio Pro, Sonic Producer and Sonic Scenarist for authoring. Belle Nuit Subtitler frees the video editors from repetitive work and from typo errors.
(Jeg går ud fra det er til Windows, ellers ligger der også til Mac på TechRepublic)
Crack osv har jeg desværre ikke lige et link til. Har aldrig haft behov for at bruge det program. Vidste bare hvad det hed
Overview: Program to spot, edit, and render subtitles for video editing, DVD authoring, and digital cinema. Translators can spot directly with a QuickTime movie and translate precisely. The subtitles can then be imported to Avid Media Composer, Avid Xpress, Avid DS and Final Cut Pro for editing. The same subtitles can be sent also to DVD Studio Pro, Sonic Producer and Sonic Scenarist for authoring. Belle Nuit Subtitler frees the video editors from repetitive work and from typo errors.
(Jeg går ud fra det er til Windows, ellers ligger der også til Mac på TechRepublic)
Crack osv har jeg desværre ikke lige et link til. Har aldrig haft behov for at bruge det program. Vidste bare hvad det hed
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright