Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
det Samsung du kigger på mener jeg ikke er så godt, det er en ældre model, og er ret sikker på det er et "import" tv dvs. ingen dansk support fra samsungs side... der er sikkert heller ikke danske menuer, hvis der er, kan du være ude for at det er nogle "hjemmelavede" menuer. og i så fald er garantien sikkert også brudt..
jeg råder dig til at købe et tv du har en fornugtig garanti på.. og så se for guds skyld billedet før du køber.. det er desværre der mange begår fejl..
jeg ved at der ikke går lang tid før samsung opdaterer deres nuværende R87 model, det betyder at både R86 og R87 modellerne bliver billigere.. og det er faktisk nogle utroligt gode tv. flot billede, rimlig kontrast, og fornuftig mulighed for tilslutning. desværre er der ikke DVB-C tuner..
pa
Ved ikke hvor klog du er på Tv, men det jeg kigger lidt efter er bla. px respons tid og Kontrastforhold..
Dit Phillips kan jeg se ikke har vildt godt kontrastforhold eller lav px tid iforhold til et par af de andre derinde..
jep er super godt.. vi har det faktisk på tilbud i Hi-Fi klubben i denne uge til 6990,- hvis du smider en PM kan jeg godt skaffe dig et.. eller du kan løbe ned i din lokale biks og bestille det.. ved vi har solgt de første 14 stk her på 4 dage..
Pil-babz skrev:night_hawk
hvad vil du så mene er et godt tv?
kloojve
Tak for svaret, helt klart noget jeg kan bruge..!
Hvis du skulle vælge et tv lige nu, til omkring 5-8000, hvilket ville du så vælge..
Har ikke vildt meget forstand på hvad jeg skal kigge efter..
gerne et link .
Den samsung du kigget på er en S model.. S er deres "skrabet" version.. med mindst muligt muligheder og komponeter..
R er mellem klassen. og M modellen er deres "top" model
Hvis man virkelig vil have noget klasse skal man op i Pioneer, Phillips top modeller, eller loewe eller ligne..
Men det koster jo også der efter. ;o)
Men en Samsung R87/R87/R81 (kan være det samme design forskel ting)
er udemærket skærm.
evt en Sony D3000 skærm med DV-C tuner i. så har en cabel tuner. så du kan slippe for en selector box fra tdc. det er pt kun sony og lidt nad der har denne form for tuner som det er nu. men hvis du køber samsung. kan du med de nye boxe fra samsung der kommer i samarbejder med tdc. få dem til at arbejde sammen med deres nye tuner boxe..
Evt hvis du har cabel tv og vil slippe for en cabel tuner. altså tdc's selector box. så køb sony d3000. den har inbygget selector i. altså DVB-C Tuner ;o)
Det har HDMI, VGA samt DVB tuner, og ja så er det HD ready, synes det ser fint ud til prisen, du kan også købe modellen mindre hvis nu du ikke skal bruge 2x HDMI f.eks.... og spare 500-1000kr. der er mange muligheder
Men det er jo også hvad folk er til, personligt er resten af mit surround osv. Sony, derfor valgte jeg et sony fjernsyn....