Steelpad 5L

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Steelpad 5L

Indlæg af Maunus »

Hej,

Ved ikke hvor meget folk på CA er inde i dette emne men vil nu høre alligevel.

Jeg har mig en Steelpad 5L musemåtte, og en Logitech G5 mus.

Synes dog min mus er lidt sløv, er der nogle som har anbefalinger til evt. pad surfers som vil køre godt på min musemåtte?
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Du burde godt nok ikke skulle bruge pad surfers på en 5L måtte! 8O
5L måtten er "betrukket" med stof, hvilket skulle gøre pad surfers overflødige...
Du skal nok bare have fixet dine settings!

Hvis du virkelig ønsker et top notch geek svar skal du nok over til www.xplayn.com
(mener at feffe er CS g33k of the year, evt. han kan give et svar)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æhh altså. En G5 er en laser gamemouse, der kan køre 2000 DPI.
Når den kører 2000 DPI - arbejder den sindsygt hurtigt.
På knapperne på toppen af musen - kan du skifte mellem 3 hastigheder, og du kan bestemme disse hastigheder i den specielle logitech driver.

Hvis du synes musen er langsom, så har du et seriøst software problem, eller du har fået sat hastigheden ned i mus driveren.

Jeg undrer mig iøvrigt meget over, hvorfor du bruger en musemåtte til den mus. Det er overhovedet ikke nødvendigt. Den kan køre på næsten alt.
Du har kun brug for en specil musemåtte - hvis du skal lave ultra præcis arbejde med en G5 lasermus- f.eks grafisk detaljeret arbejde.

Derimod er der nogen meldinger om, at nogle ældre steelpads, kan give problemer med lasermus. Mange af disse er for det meste beregnet til infrarøde mus. Det burde dog ikke være problemet i dit tilfælde da Steelpad 5L -skulle være rigtig god til lasermus - også G5
Du må have et indstillings eller software problem, hvis du synes din mus er langsom. Det er en af de hurtigste mus på markedet.

Zivago
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Det jeg mener er at musen er lidt tung hen over måtten, en af mine venners glider den sindsyg let, hvilket jeg synes er dejligt.

Når ja havde helt glemt feffe er herinde, han er admin på 2tm.org . (:

måske han kunne smide mig et svar til en billig måtte som glider godt med nogle bestemt pad surfers som passer til min G5 mus.. er ikke så meget for at skifte min mus men min musemåtte hvis noget skal skiftes..

Jeg købte faktisk denne måtte og mus samtidig i sin tid fordi jeg læste om musen var det nyeste, og måtten var også det nyeste og måtten var god til lasermus. :) Der har eller ingen problemer været med min mus har opført sig underligt dog synes jeg ikke den har haft så så god glidning s effekt sammen med min måtte.
Besvar