Galehuset lukker

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Galehuset lukker

Indlæg af Dj Dk »

Ved ikke hvor mange AGF fans der er herinde, men det er trist at en af deres bedste fangrupper er lukket ned p.g.a af trusler og vold mod dem ..
Den uofficielle AGF-fanfraktion Galehuset lukker ned. Trusler fra ekstremt højreorienterede fanfraktioner blev dråben, der fik bægeret til at flyde over.

læs resten her:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74019[/quote]
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Some people need a life.......

Har selv spillet i AGF engang. For en del år siden var jeg på stadion med en flok gutter. GF spillede som lort som sædvanlig. Tabte sikkert til BIF eller en anden bondeklub. Anyway så var jeg ret negativ og kritiserede spillernes indsats mv... som man nu gør. Jeg var bare blandt de forkerte gutter for lige pludselig var jeg blevet en fjende - lol. Det blev lidt hedt og jeg skred, og så dem ikke rigtigt siden....

Ved ikke hvad der er galt i hovedet på sådan nogle... hverken dem der støtter AGF fredeligt ;) eller de andre spassere... man skal nok bare lade dem være. De har jo aldrig selv prøvet at spille, så de ved selvfølgelig bedst :)
Besvar