Lejlighed søges

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Lejlighed søges

Indlæg af Alte »

Er ved at hjælpe en veninde med at finde en lejlighed tæt ved nørrebro
for ca 2500 i mnd. nogen som kender en som kender en eller noget?
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Det bliver godt nok en shitty lille lejlighed eller en dele lejlighed hvis du tror på de tal er nok.

Bor selv på Østerbro Strandboulevarden og giver over det dobbelte her, men tror da ikke det er SÅ meget billigere på Nørrebro..
He who dies with honor is a dead man!
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

tror også det er lige meget med størrelsen... og må gerne være en leje lejlighed... skal bare ikke være med en gammel mand hehe
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

du kommer ikke langt med 2500 i Centrum.. Det er hvad jeg betaler for en 1-værelses i forstaden. En ret lille en endda. Uden køkken. Held og lykke med det :)
Skal man skrive noget her?
night_hawk

Re: Lejlighed søges

Indlæg af night_hawk »

Alte skrev:Er ved at hjælpe en veninde med at finde en lejlighed tæt ved nørrebro

hehe ikke for noget.. men jeg giver 2900 for min lejlighed. den er 2 værelses og 53 m2. og ligger midt i smørhulet på nørrebro.

Eneste minus er bad ligger i kælderen.
Men der er til gængeld mega gård med masser af grønt og mulighed for at grille osv ;P hehe.. og dette er altså leje :)
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Lejlighed søges

Indlæg af FrZ »

night_hawk skrev:
Alte skrev:Er ved at hjælpe en veninde med at finde en lejlighed tæt ved nørrebro

hehe ikke for noget.. men jeg giver 2900 for min lejlighed. den er 2 værelses og 53 m2. og ligger midt i smørhulet på nørrebro.

Eneste minus er bad ligger i kælderen.
Men der er til gængeld mega gård med masser af grønt og mulighed for at grille osv ;P hehe.. og dette er altså leje :)
Det hører lige meget hvad til sjældenhederne, at finde noget til under 4.000 om måneden i København+brokvarterene.

Hvis hun studerer vil jeg foreslå et kollegium - Rigshospitalets eller Egmont (især Egmont). Hvis ikke så er hun altså pænt meget på røven, medmindre hun køber.

Sådan et SDO lån og en lejlighed på 1.700.000 er til at overleve :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Den dag du får en ordentlig lejlighed på nørrebro til 2500kr. pr. måned er nok den samme dag som du skal spille Lotto. Det er praktisk talt umuligt at finde noget ordentligt til den pris og mange steder skal du betale op mod 3500 kr for bare et værelse hos en anden.

Men hvorfor kun Nørrebro. Hvis man udvider kritiererne lidt er chance for at finde noget i nærheden af den pris nok lidt størrere.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Du finder ikke noget til den pris som alle andre har sagt.
Selv har jeg en andelslejlighed på Østerbro v/ Strandboulevarden på 65kvm.
Den giver jeg 2800,- for per måned + en andel som så lige koster små 300.000,- og dertil kom istandsættelse.

Du finder ikke en lejlighed til 2500 - og SLET ikke på nørrebro. Til at start med, så skal du bare finde NOGET at bo i som ikke skal købes.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

dwr skrev: Du finder ikke en lejlighed til 2500 - og SLET ikke på nørrebro.
Nørrebro er da et af de billigeste steder at bo i Kbh. Utrolig der stadig flytter nogen der ud frivilligt.. hehe
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det kommer da HELT an på hvor du søger hen. Prøv du at finde en "billig" lejlighed omkring f.eks. Nørrebro Rundel eller Skt. Hans Torv.
Hvis du vil finde noget billigt, så smut til Nordvest. Det er højstsandsynligt det billigste du finder i Kbh - sammen med Sydhavnen (på de forkerte steder - de rigtige kan godt gå hen og blive ganske kryderede)
Jeg garanterer dig, at jeg også kan finde nogle boliger på Vesterbro/Østerbro der er "billige" (hvis de var til salg) efter Københavnske standarder, men det er så ikke alle der har lyst til at bo sådanna steder - og dem der har giver ikke slip på lejlighederne.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

ThomazMix skrev:
dwr skrev: Du finder ikke en lejlighed til 2500 - og SLET ikke på nørrebro.
Nørrebro er da et af de billigeste steder at bo i Kbh. Utrolig der stadig flytter nogen der ud frivilligt.. hehe
Sjovt folk stadig tror det er billigere på Nørrebro - var også min opfattelse, men skrev så om det i statistik på 2. år, og det viste sig, at der ikke var nogen signifikant forskel på kvadratmeterprisen i nogen af brokvarterene. City er derimod en GOD sjat dyrere, og Frederiksberg var også lidt mere pebret. Men Østerbro, Vesterbro og Nørrebro har samme kvadratmeterpris.

Grunden til at lejligheden ofte "virker" billigere på Nørrebro er staden de er i, og størrelsen, de er typisk lidt mindre - hvor de på Østerbro typisk er lidt større (sjovt nok er Vesterbro i midten).

Så lad nu fordommende om "det er da mega billigt på Nørrebro" ligge i en pæn fordomsskuffe derhjemme.

- og en gang for alle... Man finder ikke noget LEJE til under 4k, medmindre man vil gå på ALVORLIGT kompromis (eller kender nogen).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar