1-18-08 Cloverfield

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Crackdealer
Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

1-18-08 Cloverfield

Indlæg af Crackdealer »

1-18-08.com producer J.J. Abrams har fortalt lidt om hans nye hemmelige film til hvilken der dukkede en teaser trailer op som forfilm til Transformers. Hans kommentar vil måske overraske dig:
Regarding the online stuff you posted: yeah, we’re doing some fun stuff on the web. But, obviously, if the movie doesn’t kick some massive ASS, who gives a rat’s about what’s online? So as you can imagine, we’re focusing mostly on THAT. For what it’s worth, the only site of ours that people have even FOUND is the 1-18-08.com site. The others (like the Ethan Haas sites) have nothing to do with us.

De 2 websites EthanHaaswasright.com og EthanHaaswaswrong.blogspot.com blev regnet som en del af filmen, mest fordi Paramount bad YouTube om at flytte de videoer som blev taget fra EthanHaaswasright.com. Hvorfor de fik dem fjernet er et mysterium nu, ligesom hvad og hvor de andre websides er som Abrams nævner ovenover.

Det mystiske projekt er også kendt som Cloverfield.

Man kan se teaser traileren online her!
Schrødingers kat er død
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

Den ser sgu syg nok ud den films
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

får mig til at tænke på noget Godzilla film ? pga. de høje dyre skrig der kommer ?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Inde på imdb står der vidst, at det skal være noget lowbudget noget, så ved ikke hvor godt det bliver. Men det ser da rimelig uhyggeligt ud, udfra traileren :)
BØH
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Da Clown skrev:får mig til at tænke på noget Godzilla film ? pga. de høje dyre skrig der kommer ?
Ja en Godzilla fra en anden end "corporate america" vinklen.. Rart med noget forandring, den ser faktisk ok ud :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

http://www.cloverfieldmovie.com/

Så lige en reklame for den i TV. Den ser da rimelig nice ud.
BØH
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Bare vær forberedt på, at du risikerer at blive dårlig af at se filmen.

Det håndholdte kamera med alle rystelserne har fået mange amerikanske biofrafgængere til at måtte forlade biografen for ikke at knække sig.

Hjernen kan ikke kompensere for rystelserne i og med, at din krop sidder stille. Så i USA overvejer man at advare mod bivirkninger.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

skal ind og se den på fredag kl. 12 så må nok heller holde igen med torsdag bytur :D
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

du må gerne lige skrive et review om den når du har set den - eller bare hvad du synes om den. Jeg har læst på nettet, at folk ikke synes den er specielt fed.
BØH
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Har med vilje undgået at læse om den her på det sidste da jeg ikke vil ha' den spoilet men jeg skal da nok vende tilbage med et lille review.

Men med al den hype der har været de sidste mange måneder ender jeg sikkert nok med at blive en smule skuffet no matter what.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar