Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ocean skrev:har du ikk lavet et som passer i det mål som de bliver skåret ud i?
Jo han har derfor han oprette det her topic... Du kunne sq da lige læse hans indlæg inde du smider et reply... fair nok hvis man ikke læser alle reply. Men altså selve indlæget...
nej fordi mit program fatter ikk noget af det når jeg prøve sige den skal have nogle bestemte mål, så går der 2 sek og så er den skæv :S derfor jeg vil høre om nogen af jer kunne lave et tomt billede som har målene.. så kan jeg smide mit design på.
Photodraw brugte jeg også engang, men holder ikk i længden. Brug en kombination af photoshop og illustrator, og husk at alt tekst skal konverteres til grafik!
Der ser da ikke ud til at der er afsat plads til beskæring på den sidste du viser her... og lige en anden ting.. mener at Lasertryk siger 3 mm på hver kant.. så vidt jeg kan læse ud fra dine mål så regner du med 2mm..?
Jeg sidder desværre ikke hjemme ved min egen computer så kan desværre ikke lige hjælpe dig.. men hvis det kan vente til senere i aften (ca. kl. 24.00) så kan jeg godt lige kigge på det...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Magnus ja du ville skulle lave det meste om i indesign, hvis det du har er en alm gif.
Du kan ike forvente at trykkeren kan skrue noget brugbart sammen til dig ud fra en gif fil. Gif filerne har alt for store begrænsninger i forhold til en pdf fil.