Har lige set Go Morgen Danmark. Det afsluttende segment indeholdt et element omkring tyreløbet i Pamplona, som PETA forsøgte at sætte en stopper for.
I studiet sad formanden for den danske afdeling af PETA og to studenter. Selve budskabet var, at man arrangerede et nøgenløb for at skabe fokus på tyrene, som blev misrøgtet i dagene op til tyreløbet.
De tre skulle alle ned til nøgenløbet 'Running with the Nudes', og det var simpelthen en kæmpe socialfest, lidt ala Mardi Gras med sambamusik og dans.
Hvorfor pokker er det så lige vi skal sende slipsedrenge og store kvinder af sted. Den ene kvindelige student var på størrelse med en halv kampvogn. Så hellere løbe med tyrene.
PETA formanden lignede en som gerne ville stange nogle af de piger, som skulle være med. Den anden student var en noget sødere pige, men så meget kedelig/normalt ud.
Hippier. Hvor er Eric Cartman, når der skal ryddes ud blandt disse tosser.
Richard Hammond fra Top Gear var nede og løbe med tyrene i en af de seneste sæsoner af Top Gear. Han stillede også spørgsmålet, hvorfor løbe med tyrene.
Men når man løb med tyrene så steg en puls til det dobbelte eller tredobbelte, mens ens adrenalin pumpede rundt i mængder, der kunne få Jason Statham i Crank til at ligne en mariehøne.
Altså en god chokstart af kroppen.
Skide hippier.
Hippier
Redaktør: Moderators
Re: Hippier
Forstår slet ikke dit indlæg, de var da overhovedet ikke spor hippie-agtige. Det virkede mere bare som om, de ville ned og have det skægt. At du ikke kan se det sjove i at rende halv-nøgen (det var jo end ikke et rigtig nøgenløb) rundt i nogen gader en times penge, er din personlige holdning.3dotz skrev:Har lige set Go Morgen Danmark. Det afsluttende segment indeholdt et element omkring tyreløbet i Pamplona, som PETA forsøgte at sætte en stopper for.
I studiet sad formanden for den danske afdeling af PETA og to studenter. Selve budskabet var, at man arrangerede et nøgenløb for at skabe fokus på tyrene, som blev misrøgtet i dagene op til tyreløbet.
De tre skulle alle ned til nøgenløbet 'Running with the Nudes', og det var simpelthen en kæmpe socialfest, lidt ala Mardi Gras med sambamusik og dans.
Hvorfor pokker er det så lige vi skal sende slipsedrenge og store kvinder af sted. Den ene kvindelige student var på størrelse med en halv kampvogn. Så hellere løbe med tyrene.
PETA formanden lignede en som gerne ville stange nogle af de piger, som skulle være med. Den anden student var en noget sødere pige, men så meget kedelig/normalt ud.
Hippier. Hvor er Eric Cartman, når der skal ryddes ud blandt disse tosser.
Richard Hammond fra Top Gear var nede og løbe med tyrene i en af de seneste sæsoner af Top Gear. Han stillede også spørgsmålet, hvorfor løbe med tyrene.
Men når man løb med tyrene så steg en puls til det dobbelte eller tredobbelte, mens ens adrenalin pumpede rundt i mængder, der kunne få Jason Statham i Crank til at ligne en mariehøne.
Altså en god chokstart af kroppen.
Skide hippier.
- Videre er det da ekstremt dårlig stil, at svine den lidt større trunte til, for at være overvægtig.
- Hvad angik slipsedrengen, vil jeg næsten æde min hat på, at han har det outfit på, fordi han skulle fremstå seriøs på TV. Ikke noget han gik i til dagligt!
All in all et mærkeligt indlæg, der må bunde i noget helt andet?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg smider lige en lille upload af det meste af indslaget op.
Beklager den dårlige kvalitet og lyd/billede ikke følger hinanden 100%
...
http://download.yousendit.com/E82152A073749B5A
Beklager den dårlige kvalitet og lyd/billede ikke følger hinanden 100%
...
http://download.yousendit.com/E82152A073749B5A
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ja min mavekrampe og det politiske budskab om, at de var ved at redde tyrene.FrZ skrev:Forstår slet ikke dit indlæg, de var da overhovedet ikke spor hippie-agtige. Det virkede mere bare som om, de ville ned og have det skægt. At du ikke kan se det sjove i at rende halv-nøgen (det var jo end ikke et rigtig nøgenløb) rundt i nogen gader en times penge, er din personlige holdning.
---> Hippie er et forkert ord, men det ord der bedst beskriver de tosser, der vil frelse verden, i det her tilfælde tyrene. Hvis de bare sagde, at vi skal ned og have det sjovt til dette halv/helnøgenløb så fint, men det skal ikke pakkes ind i politiske budskaber.- Jeg tager heller ikke til Ibiza for at frelse verden.
- Videre er det da ekstremt dårlig stil, at svine den lidt større trunte til, for at være overvægtig.
---> Til dels enig. Overvægtige skal også have det sjovt. Ellers så ville jeg kede mig for vildt, men hvis du endelig skal overvære et nøgenløb, hvad vil du så helst se. Slanke piger med faste bryster eller store piger, hvor brysterne kan kastes over nakken?
- Hvad angik slipsedrengen, vil jeg næsten æde min hat på, at han har det outfit på, fordi han skulle fremstå seriøs på TV. Ikke noget han gik i til dagligt!
---> Selvfølgelig havde han jakkesæt på på grund af, at han skulle på tv. Det var nok bare kombinationen af den jyske accent, hans jakkesæt og to Aabenrå studenter, som sad på tv med deres studenterhuer på, som fik mig til at få mavekrampe. Tillykke tøser. I fik jeres hue og nu har I også været på tv med dem. Det bedste var, da ham den anden vært spurgte hvorfor den store student havde tre hakker, mens den lille kun havde et. Hvad er reglen for hvor længe man går med studenterhuen. En uge, en måned? Kom nu videre.
All in all et mærkeligt indlæg, der må bunde i noget helt andet?
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Klart det lyder underligt for nogen, stadig tror jeg ikke man skal ligge for meget i det3dotz skrev:Ja min mavekrampe og det politiske budskab om, at de var ved at redde tyrene.
Udover det er det jo faktisk sygt, det der sker i Pomploma. Så at nogen råber op og gør noget ved det, er da kun en god ting
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg synes da bestemt at det er fint, at nogle gør noget ved det der sker ipomploma, de kunne passende lige tage fat i tyrefægtning og alm. jagt samtidig.
Hva fanden sker der med små fede bonderøve der går ud og slår dyr ihjel bare for sjov ?
Hvis du vil være hulemand og fange din aftensmad selv, så flyt ud i skoven, men du skal ikke komme fræsende i din kæmpe Rover med riffel i baggagerummet og skyde på naturen for så bagefter at trille hjem til din forstads villa og slå græs.
Hva fanden sker der med små fede bonderøve der går ud og slår dyr ihjel bare for sjov ?
Hvis du vil være hulemand og fange din aftensmad selv, så flyt ud i skoven, men du skal ikke komme fræsende i din kæmpe Rover med riffel i baggagerummet og skyde på naturen for så bagefter at trille hjem til din forstads villa og slå græs.