lille advarsel!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
zoonestar
[Ltd edition]

lille advarsel!

Indlæg af zoonestar »

hvis nogle modtager sådan nogle beskeder fra deres venner på msn: fx. Myalbum2007 - this i my office? så lad være med at acceptere, det er en virus!!!!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Jo tak.

Kan lige biddrage med at hvis i modtager en mail hvor der står noget med "Enlarge your penis" så lad vær med at åbne den eller!
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

Maunus skrev:Jo tak.

Kan lige biddrage med at hvis i modtager en mail hvor der står noget med "Enlarge your penis" så lad vær med at åbne den eller!
haha... tror godt folk ved det... hvis der er andet gratis spyware og andre sjove ting så ikke åben eller hent det!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Min penis blev da ellers betydeligt større hahaha :lol:
He who dies with honor is a dead man!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Eller jeg har fået en med dette er mine ferie billeder fra flok jeg næsten aldrig snkaker med dem jeg acceptere nu aldrig den slags!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

bukkebrusen skrev:

Min penis blev da ellers betydeligt større hahaha :lol:
Fra to cm til 4 cm? ;P
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar