Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ja, der er jo så mange latterlige indslag her.
Og så sad jeg lige og følte trang til selv at være det - nok mest på grund af den flaske rødvin jeg har bællet i aften
hmmm...
Ligenu sidder jeg og spekulerer på, hvad den skøre singel fra 80érne med Jørgen Thorgård hed....
Det er nu fedt at rode i sine gamle singler. Har fundet de underligst ting.
Birdie nam nam, Jeg har gummi i min tegnebog, På med dutten danmark. Dont mess with my tu tu osv.
Altså.. den skøre single med Jørgen Thorgård.. det er vel ikke den Kaj & Kaj sang jeg lige uppede? Uh´du rør min... er jo en cover, men samtidigt også en parodi på Thorgård, og hans TV debat program ´Eksistens´.
Men ja - jeg kan da godt lige næne at jeg fik skiftet emne mht. tankerne.
Plys - det nye kuld skrev:Altså.. den skøre single med Jørgen Thorgård.. det er vel ikke den Kaj & Kaj sang jeg lige uppede? Uh´du rør min... er jo en cover, men samtidigt også en parodi på Thorgård, og hans TV debat program ´Eksistens´.
Men ja - jeg kan da godt lige næne at jeg fik skiftet emne mht. tankerne.
Nu tænker jeg - Georgs Bureau
Jo - det ku´godt være. Det er ihvertfald den der fik mig til at tænke. Men jeg mener der var et eller andet singel udspil med ham.....
( Her skal i forestille jer en meget knagende lyd. Det er mig der er gået i tænke boks )...
Hvis du gerne vil have Georgs bureau - Vild ting, så sig til. Den er rippet