Ny bil, Mitsubishi Colt Hvad siger i ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Will
Chart Attack VIP

Ny bil, Mitsubishi Colt Hvad siger i ?

Indlæg af Will »

Havet lidt i tankerne at købe ny bil.

Den jeg har set mig lun på er
http://www.mitsubishi.dk/models/colt
1.5 og med aircondition. En af grundene er jeg gerne vil have en med bagsæder igen og så spare jeg 9000 kr om året i forsikring og vægafgift.

Nogen af jer der har noget godt skidt at sige om den ?
Eller et andet rigtig godt bud ?

Nå ja, så har jeg da lige en Hyundai Matrix Van tilsalg er 2½ år gammel og kørt 61000 KM i sort og med god lyd i hehe. Lige kommet fra det sidste eftersyn. :)
naRf

Indlæg af naRf »

Jeg kører selv rundt i en Mitsubishi Colt. Har intet at klage over - den blev jo valgt til årets bil 2005, så den må da kunne lidt :)
Billede
pa
Geografisk sted: Hidden
Kontakt:

Indlæg af pa »

Bilen er fin nok, men jeg ville lige overveje det er ekstra gang! Mitsubishis reserve dele er meget dyre at få, det koste en formue hver gang den skal repareres!

50/50 herfra! :D
Soaring
mig1
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af mig1 »

jeg har haft lejet sådan en bil .. der var ikke noget at klage over, og ang dele til den så ja de er ikke gratis da men man kan jo bare behandle bilen pænt og huske at servicere den så burde de problemer være så godt som løst....
rea

Indlæg af rea »

Du syns den kører godtnok og sådan? Og du kan leve med dens udseende indevændig? Hvis ja.. gør det da...

Jeg er selv ved at købe ny bil.. vil have mig den nye mondeo.. MEN FUCK hvor kommer man pludselig til at føle sig gammel så.. Det er jo den mest familie agtige bil ever...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Den nye Mondeo er det ikke den, der har visse træk tilfælles med den nye Jaguar XK?

Men den nye Colt er da ganske pæn, hvis man ikke lige kan finde 550.000 til den nye Evo X :)

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar