Min søster har hos et firma købt en laptop, som havde en fejl, som først blev beskrevet som en fejl fra hendes side omkring software, som de mente hun selv skulle betale (1 uge efter hun købte den).
Derefter fandt de ud af at hele den produktlinje de solgte havde et bundkort der var fejl på, så de har fjernet den fra deres sortiment.
Jeg var i butikken Lørdag 19. Maj og "påråbe" mig min ret i forbindelse med reperationstiden skulle stå i henhold til købeloven. (som vist er på omkring tre uger?)
Min søster har stadig ikke fået sin bærbare tilbage, men jeg sørgede for at vi fik et papir underskrevet med dato for indlevering til reperation.
Hun blev ringet op igår at de havde en ny model til hende der kostede lidt mere, men hun ville få den til samme pris. Den har dog et meget ringere grafikkort og det har andre produker i samme prisklasse også, så her kommer spørgsmålet som jeg håber i kan hjælpe med:
Kan hun, når hun ikke finder et produkt i samme prisklasse tilfredstillende få pengene igen?
Håber i kan hjælpe til
mvh Smejs