Svar ønskes hurtigst muligt, enten hér, eller via. PB.
DJ Søges til i aften @ Vestsjælland (Qonrad Nightclub)
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
DJ Søges til i aften @ Vestsjælland (Qonrad Nightclub)
Ja, som overskriften siger, så søger Qonrad Nightclub i Holbæk en DJ i aften. Er det ikke muligt at en af Jer DJ's her inde fra ville prøve og spille der nede i aften?
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
nu tror jeg nok det er for sent og skaden er sketBacher skrev:ADVARSEL: Qunrad skylder løn til flere dj's, herunder REX og Valle, så undgå at spille deroppe!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Aha, der var en forklaring om hvorfor de ikke spillede der mere.Bacher skrev:Qunrad skylder løn til flere dj's, herunder REX og Valle
@ AMH, hvem fik du derop og spille? Jeg var til Falslevs bryllup, så var ikke i stand til at ringe rundt og spørge.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
amh
- CAs dkbn-luder
nco skrev:Aha, der var en forklaring om hvorfor de ikke spillede der mere.Bacher skrev:Qunrad skylder løn til flere dj's, herunder REX og Valle
@ AMH, hvem fik du derop og spille? Jeg var til Falslevs bryllup, så var ikke i stand til at ringe rundt og spørge.
Vi fik en fra kbh til at spille. Kendte ham ikke som sådan. Han spillede ok til trods for det var et afbud.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Så søges der igen DJ's til Qonrad Nightclub.
Er der nogle som kender nogle, eller selv har interesse til at spille, er der hér en mulighed igen.
Musikken som der spilles er Mainstream, RnB, Dance, og topnumre.
lønnen er til afhandling.
Som sagt, kender I nogle som vil spille, kontakt mig via PB. og I kan få mere info.
Bacher
Det med de skylder løn har jeg hørt noget om at Prime der stod for det, lagde X antal kr. oven i det aftalte beløb, eller ihvertfald i den boldgade, det var en som hedder Claus, som stod bag det, og som også startede den kæde-sms som kørte/kører. Da ejeren af Qonrad ikke ville betale de X antal han lagde oven i hver gang. Han er nu blevet politianmeldt har jeg også hørt. *Dette er hvad jeg har hørt, hæng mig derfor ikke op på noget af det!*
Er der nogle som kender nogle, eller selv har interesse til at spille, er der hér en mulighed igen.
Musikken som der spilles er Mainstream, RnB, Dance, og topnumre.
lønnen er til afhandling.
Som sagt, kender I nogle som vil spille, kontakt mig via PB. og I kan få mere info.
Bacher
Det med de skylder løn har jeg hørt noget om at Prime der stod for det, lagde X antal kr. oven i det aftalte beløb, eller ihvertfald i den boldgade, det var en som hedder Claus, som stod bag det, og som også startede den kæde-sms som kørte/kører. Da ejeren af Qonrad ikke ville betale de X antal han lagde oven i hver gang. Han er nu blevet politianmeldt har jeg også hørt. *Dette er hvad jeg har hørt, hæng mig derfor ikke op på noget af det!*
Er Falslev blevet gift. Vores lille Deep Dance freak. Hils og sig velkommen til de giftes klub fra ...nco@ AMH, hvem fik du derop og spille? skrev:Jeg var til Falslevs bryllup, så var ikke i stand til at ringe rundt og spørge.
Kan du ikke finde et billede og smide op af brudeparret.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Rygtet er nok ikke sandt, da jeg pt. har snakket med nogle som overhoved ikke har været utilfredse, og kan se at den mand Claus, har spredt sådan et rygte, da han åbentbart er en man har tillid til.DjMail skrev:Må indrømme at jeg da aldrig ville tage et job hos en mand der har sådan et rygte hængende.
Vil han modsat gå med til betalling up-front er det en anden sag.
well et rygte er et rygte amh og hvorfor skulle jeg tro mere på dig end en anden ?
Jeg ville squ ikke risikere at blive røvrendt for løn bare fordi du har talt med en gut.
Håber du kan stå inde for det du tilbyder folk her, for hvis det var mig der havde fået et job gennem dig og var blevet røvrendt, hvor tror du så min umiddelbare vrede blev vendt hen ?
Jeg ville squ ikke risikere at blive røvrendt for løn bare fordi du har talt med en gut.
Håber du kan stå inde for det du tilbyder folk her, for hvis det var mig der havde fået et job gennem dig og var blevet røvrendt, hvor tror du så min umiddelbare vrede blev vendt hen ?
-
amh
- CAs dkbn-luder
hehe, du kunne få betalingen med det samme når man ankommer.DjMail skrev:well et rygte er et rygte amh og hvorfor skulle jeg tro mere på dig end en anden ?
Den pågældende Claus, er det Claus / DJ Pets fra Dance Attack / Karizma Club Slagelse? Hvis bare ellers Qonrad vil betale kontant inden jobbet, så er der vel intet i vejen for at spille der.amh skrev:kan se at den mand Claus, har spredt sådan et rygte, da han åbentbart er en man har tillid til.
Ja, det blev han i lørdags med den kære Sofie. Plus han skal være far og har købt hus på Amager. Jeg skal se om jeg kan finde et billede til dig og sende.3dotz skrev:Er Falslev blevet gift. Vores lille Deep Dance freak. Hils og sig velkommen til de giftes klub fra ...
Kan du ikke finde et billede og smide op af brudeparret.
nco\\ CHART ATTACK 1999