Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Tidligere denne uge kom der et uofficielt remix af fra Rob Mayth som hed Dj Valium - Move your Body (Rob Mayth Remix) men det skulle efter sigende være Rob Mayths nye single som skulle udkomme meget snart.
Denne gang har han kastet sig over Dj Valium's "Let's all Chant fra 2002.
Det er Rob Mayth som vi kender ham... Fede samples, catchy break.
Synes den er blevet meget vellykket og en rigtig lækker sag i hands-up genren. Synes måske det er en skam han ikke har fundet på noget selv...
Cokeline skrev:
Synes måske det er en skam han ikke har fundet på noget selv...
Spørgsmålet er så, om der overhovedet er nogen der finder på noget selv indenfor den genre. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide sangen, jeg synes bare alt det der harddance minder for meget om hinanden (Siger personen, der lige har lavet et harddance remix af Adam)
Tidligere denne uge kom der et uofficielt remix af fra Rob Mayth som hed Dj Valium - Move your Body (Rob Mayth Remix) men det skulle efter sigende være Rob Mayths nye single som skulle udkomme meget snart.
Denne gang har han kastet sig over Dj Valium's "Let's all Chant fra 2002.
Det er Rob Mayth som vi kender ham... Fede samples, catchy break.
Synes den er blevet meget vellykket og en rigtig lækker sag i hands-up genren. Synes måske det er en skam han ikke har fundet på noget selv...
Jeg kan nu bedst lide originalen af Let's All Chant med Michael Zager Band fra 1977. Nogle af de nyere kopi udgaver er da ok - men originalen er en top klassiker fra den rendyrket 70ér disco - som på en måde har sin egen sound, der mangler i kopierne.
Rob Mayth - har total destrueret dette nummer efter min mening.
Jeg havde ret i at det var Rob Mayth der står bag Straight Flush fra Future Trance 41 udgivelsen, men nu er da satme også kommet et remix af den og fra Elektrofachgeschäft.