Epic movie
Redaktør: 3dotz
Epic movie
Så "filmen" Epic movie her forleden. Jeg synes ikke rigtig om den. Synes ikke den den er så god som jeg har hørt fra andre. Ville have slukket for den op til flere gange. Var nærmest nød til at presse mig selv for at se hele filmen og ærlig talt, så kedet jeg mig op til flere gange. Alt i alt synes jeg ikke den er særlig sjov. Ved ikke hvordan i andre har det med "filmen" 
Jeg havde svært ved at tro den var så skidt, så jeg måtte lige checke. Havde foretrukket helt at have undgået denCCK^ skrev:Den har også fået topkaraktere på imdb. 2.2/10 det giver den en flot medalje som nr. 42 dårligste af alle film på imdb/serier på imdb. godt klaret
Det er nok den væsentligste grund til at jeg ikke skal se den nogensinde.
Jeg havde samme følelse. Efter 27 minutter af filmen blev der slukket. Korrekt, det var en af de dersens .avi-filer jeg så, men netop på grund af den ekstremt ringe imdb-anmeldelse hentede jeg den ned for at se om det virkelig kunne passe. Aldrig havde jeg overvejet biografen eller et dvd-køb/leje alene på baggrudn af det jeg havde læst om den, men tænkte bare at det kunen virkelig ikke passe - så skidt så traileren heller ikke ud.aroxdk skrev: Jeg havde svært ved at tro den var så skidt, så jeg måtte lige checke. Havde foretrukket helt at have undgået den
Men for satan hvor tog jeg da grueligt fejl. Det er da nok den værste gang lort jeg har set til dato. Den er helt oppe at rangere med film af danske kvindelige instruktører, der prøver at skabe et socialt realistisk drama, men glemmer at give kameramanden et kursus inden optagelserne og fjerne den evindelige karakter med de virkelig morsomme replikker, der åbenbart findes i et hvert dansk socialt-lavstillede miljøer rundt omkring i Danmark.
Det værste er at jeg ikke engang kan bedømme filmen helt, fordi jeg ikke kunne holde ud at se den færdig. Helt ærligt, jeg har set en del sære/elendige film i mit 26 årige liv, men den her er så grotesk ringe og plat, den ikke engang kan være en kultfilm. Jeg håber manuskriptforfatterne aldrig kommer til at arbejde igen. Det er en skændsel for filmens verden at de på 27 minutter skal overanstrenge sig for at intertekstualisere til andre film uden på noget tidspunkt klargøre filmens egentlige handling.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hehehe 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Så vil jeg anbefale dig Flænset http://imdb.com/title/tt0164592/Det værste er at jeg ikke engang kan bedømme filmen helt, fordi jeg ikke kunne holde ud at se den færdig. Helt ærligt, jeg har set en del sære/elendige film i mit 26 årige liv, men den her er så grotesk ringe og plat, den ikke engang kan være en kultfilm. Jeg håber manuskriptforfatterne aldrig kommer til at arbejde igen. Det er en skændsel for filmens verden at de på 27 minutter skal overanstrenge sig for at intertekstualisere til andre film uden på noget tidspunkt klargøre filmens egentlige handling.
Er du gal en ringe film.
-
Miikkel :P
Mikkel - den film ligger på utrolige mange torrent sites. Så den er uhyre nem at få fat i. Jeg synes det vil være spild af tid, at uppe noget, som allerede ligger derude.
Min mening om filmen ?. Tja - det er en no brainer. Mange sjove scener, som man kan fordrive tiden med en dag, hvor man bare trænger til at flade ud og tømme hjernen...
Zivago
Min mening om filmen ?. Tja - det er en no brainer. Mange sjove scener, som man kan fordrive tiden med en dag, hvor man bare trænger til at flade ud og tømme hjernen...
Zivago
-
http://torrents.thepiratebay.org/368363 ... Movie[2007][Unrated.Edition]DvDrip.AC3[Eng]-aXXo.3683631.TPB.torrentMiikkel skrev:zivago: nu nå jeg ikke kan finde den kan du så sende et link med downloading af epic movie dk subs?
Der har du en torrent til filmen, subs må du selv finde på en af de 15.000 sub sider som efterhånden findes.
Tag dig sammen knægt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
<center><b><font><font color="red">Jeg håber snart vi har udryddet folk, som ikke vil prøve diverse google sider før de spørger.</font></font></b></center>Miikkel skrev:jeg ved bar ikke hvordan jeg sætter subs ind
Anywho så er der en lille vejledning her: Brug enten den komplette løsning VLC player som afspiller både film og undertekster eller VobSub 2.23 i medspil med fx Windows Media Player. Det vigtigste er herefter, at din film og dine undertekster hedder det "samme" og ligger i samme mappe, forstået på følgede måde:
Fx hvis filmen hedder:
filmen jeg.er.traet.af.n00bs.avi
og underteksterne hedder:
subs.til.traet.af.n00bs.srt
jeg.er.traet.af.n00bs.srt
- derpå skal den lægge begge filer i samme mappe. (fx. f:\film\Jeg.Er.Traet.Af.N00bs) inden afspilning. Der findes en række alternative måder at gøre det ovenstående på, men brug VLC player hvis du er i tvivl. Det er nemt og hurtigt, samt du er fri for at tænke på codecs. Sæt i gang!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Er helt enig med dig! Der er jo ingen historie i filmen og den er utrolig dårlig. Men som jeg sagde og som du også hentyder til har den nogle sjove scener.Da Clown skrev:altså filmen har overhovedet ingen historie.... men der er et væld af scener, som er utroligt sjove, hvis man ser dem hver for sig...MF.Fisker skrev:Generalt er det er meget dårlig film, men i må da indrømme at den indeholder sjove scener. Eller er det kun mig der sidder med den?