Og hvor blev jeg dog imponeret. De er jo for syge de balletdansere. For det foerste kan man ikke staa paa taer saa laenge, for det andet kan man ikke loefte en saa flydende ligemeget om hun saa vejer 30 eller 40 kg.
Det korte af det lange er at det var super fedt og skulle en af disse balletter kommer i en sal naer dig vil jeg da foreslaa at du slukkede for serierne paa kanal 5 og istedet gav det en chance. For mig var det klart det vaerd.
Balletterne var: Apollo (Fra 1928, af George Ballchini, "opfinderen" neoklassisk ballet)
Constant Variants (Den var ret nu. Uropfoerslen var 1. Maj i aar i Sydney. Musikken er af Tchaikovsky, en herre som nogle maaske har stiftet bekendskab med ved tidligere lejlighed)
After The Rain var den sidste ballet vi saa. Kan ikke huske saa meget om den men del 2 var super flot. En Par es deux (eller hvordan det staves) som blandede moderne dans og neoklassisk ballet. Utrolig flot, smukt, sensuelt og meget faengende.
Som afslutning ville jeg saa gerne have skrevet om turen backstage og se hvordan det hele ser ud bagved, men vi naaede aldrig denne tur saa vil her fedte lidt for Legolas og haabe at hans tidligere tilbud om en tur i den nye operahus i KBH stadig kan holdes ved haevd