http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter ... V_Sort.htm

http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=203136

nogen erfaringer eller + / - ?
begge ligger i prisen 13-14.000 lige pt.
Redaktør: Moderators

det er den eneste forskelmimic skrev:Jeg er lidt ude på gyngende grund her, men mener det er designet.Hoopstar skrev:hey det er ikke et dårligt valg..
men hvad er forskellen på Samsung LE37M87BD og Samsung LE37M86BD
M87 har et mere rundt design hvorimod M86 er lidt mere lige i sit design.

ikke enig. Har du købt B&O så er du faktisk garanteret at det holder resten af dit liv.dwr skrev:B&O er ikke kvalitet. Bare lige for at få den på plads. Det er design!
der er nogle af de her punkter jeg kan følge dig. Men andre jeg seriøst ikke kan.Darkheart skrev:Styr uden om Samsungs gamle modeller, og de billige af de nye.
Som nævnt så kast et blik på de nye Panasonic plasmaer, så får de du fordele der er ved plasma, samt et noget pænere design end de gamle. De alm. modeller af den nye er PV 70 / PX 70/71 (PX er med DVB-T) og står til mellem 10.000 og 11.000. Det er en virkelig god pris for en skærm der losser enhver LCD af søren til. De eneste LCD'er der nogenlunde kan hamle op med god plasma er Runco, og good luck med at finde dem herhjemme.
Samsung har et god marketingsmaskine, men skærmene er altså ikke de bedste på markedet. Du kan få bedre billeder til de samme penge, hvis ikke ligefrem mindre.
Og B&O er såmænd nok kval, men billedemæssigt er de til grin. Når man betaler 100.000 for en (LCD) skærm, så skal det sgu være i orden. Man betaler for design og navn, og ikke for billedkvalitet. B&O kan i mine øjne lave små højtalere der lyder godt, men ikke store, og ikke skærme.
Og drop Fona og Merlin - for dyre. Prøv edbpriser, og gå efter de forretninger som har butikker i virkeligheden. Tape Connection er et godt bud, hvis du bor nær Århus eller KBH.
Full HD er overvurderet, du skal sidde under 1,6 meter fra en 40" for at få fuldt udbytte. Jeg har en graf et eller andet sted, skal nok finde den.
Recordere.dk er et godt sted at spørge om skærme, der er mange mennesker der ved en del om emnet.
Sidst men ikke mindst - gå ned og se skærmen i en butik. Du skal ikke lade dig forblænde at specs - de lyver, gang på gang. Se på sortniveau og hud - og med et signal du ville matche i stuen. Dvs. hvis du primært kører gammeldags analog tv, så bed om at få det på skærmen. Mange skærme har ok billeder på digitale signaler, men dårlige analogtunere (fx Sony har bøvl med det i alt undtagen W2000'erne). Digital-tv er et must på fladskærme. Hvis biksen ikke kan vise dig analog kabeltv eller lignende, så skal du ikke handle der. Det er useriøst kun at vise DVD eller endda HD-signaler - det ser næsten altid godt ud. Det kan bruges til at vise forskelle i fx hudtoner, men ikke til at vise hvordan det ser ud i stuen jo...

Hvad er det for noget sludder. Du er lige så garanteret, at et Samsung holder resten af dit liv. Det er samme indmad.Deejay_Wonder skrev:ikke enig. Har du købt B&O så er du faktisk garanteret at det holder resten af dit liv.dwr skrev:B&O er ikke kvalitet. Bare lige for at få den på plads. Det er design!