Smells Like Teen Spirit baglæns - FREAKY!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Smells Like Teen Spirit baglæns - FREAKY!

Indlæg af NisLe »

Marwan 9700

altid fuuucked
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

haha fandme et af de dårligste backmaskings jeg længe har set: giver ingen mening, hvis du ikke læser teksten. Desuden er der allerede et topic om det her: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=floyd
Kymze

Indlæg af Kymze »

jeg har sagt det før, og siger det igen... personer der voldtager musikken på denne måde har _ALT_ for meget fritid! Det samme med dem der "finder" små hemmelige beskeder i sangene ved og køre dobbelt tempo, eller spille baglængs eller havd fanden de lige finder sjovt... Det er ubrugeligt!!!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar