Jeg ville lige høre hvordan folk har det med CopyDans ny-indførte afgift på hukommelseskort?
Er jeg den eneste der finder det latterligt langt ude, at de begynder at sparke med arme og ben efter alt, hvad der kunne skrabe et eller andet i land og skider højt og flot på alle forhandlere i Danmark, som jo er dem der kommer til at lide under det her, da folk jo bare søger til udlandet, når de skal købe deres chips...
Med chips kommer det jo til at være endnu nemmere at købe i udlandet, da disse ikke engang har den enorme vægt-afgift, når de skal sendes som f.eks. brændbare CDer og DVDer har.
Til det skal det iøvrigt siges, at der i øjeblikket også er stort røre over, at ingen kontrollerer eller administrerer, hvor mange og hvor store afgifter CopyDan må lægge - i den sammenhæng er CopyDan "dømmende, udøvende og lovgivende magt" - hvilket bare ikke må ske efter min mening.
Et eller andet sted, så burde det rager mig, da det ikke direkte går udover mig.. Jeg er bare frustreret og havde behov for at komme ud med det...
Hvad er Jeres holdning til det?
CopyDan og Afgifter
Redaktør: Moderators
CopyDan og Afgifter
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Re: CopyDan og Afgifter
Sieg HEIL!!!dwr skrev:CopyDan er "dømmende, udøvende og lovgivende magt
De må selv rode med deres afgifter, tvivler på at kunstnerne overhovedet får noget ud af at vi smider penge i deres kaffekasse der.
Så vil jeg hellere bruge mine penge på koncerter, så ved man da at band's får noget i løn. Og spillestederne overlever også med alle de øl jeg drikker, må de tjene en skilling

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Min mening står her: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ht=copydan
I sidste ende er det dårligt for den danske økonomi.
I sidste ende er det dårligt for den danske økonomi.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Mere afgift = Flere posts. Vi må snart ha en regering der sætter stop for denne sindsyge udvikling. Der vil være så mange boards som bliver flooded hver gang der kommer nye afgifter.Cokeline skrev:DOBBEL POST! Brug søge funktionen!!!
Hehe
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ht=copydan

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson