Året der gik på Chart Attack og lidt udenfor

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Året der gik på Chart Attack og lidt udenfor

Indlæg af LeG0lAsDK »

Tjaaaa, sidst på året og et nyt yearmix ligger derude og venter på at blive smidt rundt... Så er det vel også tid til at vi også laver en af de der ulidelige året der gik på Chart Attack.

Overordnet kan man vel sige at CA til stadighed huser en flok mennesker som inklusiv undertegnede, kan vel betegnes som Chart Attackholiske, nemlig at vi bruger en god del af i vores forvejen sparesomme tid.

Overordnet set er vel boardet blevet en smule ældre, ihvertfald så er der flere som er ved at være færdige med deres uddannelser og begynder at få rigtige jobs og samtidige så er vi også alle sammen prøvet at opdrage folk til f.eks. at få en ordentlig stavekultur. Hvilket dette indlæg illustreret meget godt: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=12663 (startet af en af de ret gamle drenge)

Samtidigt er der blevet debateret mange samfundsrelevante problemstillingerne, hvor bølgerne især er gået højt under Ungdomshuset, den tilbagevende diskussion om ny danskerne (i flere forskellige problemstillinger), rygeforbudet med mere (http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13059).

Det vil for det ikke trænede øje, være hurtigt at konkluderer at Chart Attack efterhånden består af en flok trætte mænd uden særligt meget lyst til ungdommens lyster i form af ualmindeligt højt alkoholbrug og ditto damer. Gudskelov, hvilket takket være drengene, så er det ikke tilfældet, der er til stadighed mulighed for at se meget letpåkældte damer. Tak for dette.

Der er også kommet igen en flok nye mennesker til her på brættet, nogen med større succes end andre. Cheddy1 er et navn som ikke er til at komme udenom, manden har på knap under 1 år postet intet mindre end 1280 posts, dog er vores opdragelse, på ham, betydet at han er begyndt at anvende google og søge funktionen her på brættet. Stort tillykke herfra

Også en række andre brugere har rundet nogle skrape hjørner hvor 1000 til 4000 posts, må siges at være et imponerende tal. Ingen nævnt ingen glemt.

Før vi slutter af, skal vi også huske at Haude også valgte at skride fra denne her verden, ære være hans minde.

Og ellers så lad os håbe at denne chikane, som gode gamle zavigo oplevede, ikke gentager sig.
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=15220

Men ihvertfald godt nytår til jer alle sammen, i gamle røvhuller.. Skal nok prøve at lade være med at være al for fordomsfuld og prøve at stoppe med at give Mail\\ svinere i det nye år. ;)

Rejser nu et smut til Berlin for at fejre nytåret sammen med en ordentlig bunke venner, så I må komme godt ind i det nye år, uanset hvor i fejrer det rundt omkring i verden..
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Du har jo været godt rundt om det hele.. Da jeg påbegyndte læsningen tænkte jeg straks på superspammeren Chreddy1 :lol: og derefter på Haude's alt for tidlige død :cry: (nu skal det fanme ikke til at være en tradition at der ryger en CA'er hvert år (hpy døde jo sidste år)).

Men ud over alt du har skrevet, så har Chart Attack jo fået ændret sit design, og sin opsætning, hvilket jo bestemt ikke er så ringe..

Synes regelmæssigt vi har nogle gode diskussioner herinde, og det er sjovt, at se, hvilke holdninger andre har.

Et godt nytår til jer alle sammen, og må det nye bringe flere glade tider for jer, såvel i privatlivet, som her på Charten..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Meget godt indlæg!
Alt det du er kommet forbi er jo noget man ikke glemmer, især ikke chreddy1's forespørgsler på musik i request area.
Som du selv siger, så har han da lært ordet "søg".

Et godt nytår skal da lyde herfra, til alle på hele brættet!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

nu har jeg kun været her i 2 måneder... men jeg skal nok være her hele 07..

godt nytår til alle
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nice tråd :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ville ønske jeg lige kunne skrive noget smukt og poetisk i trådens ånd. Men det kniber lidt med det. Måske fordi jeg lige er vågnet, og har sovet alt for længe til at nå at hente mit jakkesæt fra rens til i morgen. Så nu skal jeg til at være kreativ. Kan jo ikke komme til Thomazmix' fest og ligne noget katten har slæbt ind.

Mine nytårsforsætter passer meget godt til The Simpsons' :
Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg synes man kan mærke at mange af de gamle er blevet på forummet og jeg synes der har været nogle mere "voksne" diskutioner end jeg errindre fra de forrige år.

jeg ser frem til endnu flere diskutioner næste år og helst nogen som indebære legolas, og endnu mere perfekt - hvor vi ikke er enige
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg er i øvrigt ved at lave den helt store oprydning i mine mails. Jeg har helt tilbage til 1999 og er ved at importere det hele til min Gmail. Der er godt nok nogle sjove mails i mellem fra gamle Chart Attack'ere, inden de blev noget ved musikken. Bl.a. en ung Mail som ansøger om at blive Moderator på det daværende EzBoard må det næsten være.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

DjMail skrev:
jeg ser frem til endnu flere diskutioner næste år og helst nogen som indebære legolas, og endnu mere perfekt - hvor vi ikke er enige
Mon ikke det kan lade sig gøre. Alene det at Ungdomshuset ikke er revet ned endnu burde være grund nok til en større diskussion.

Men om året der gik. Jeg synes året på CA har været delt i to dele. Den useriøse del, som så var medvirkende til den nye opdeling af CA, og den mere seriøse del, hvor diskussioner kom frem og blev vendt. Man kan godt mærke på folk, at de er blevet ældre og det gavner jo absolut kvaliteten.

Men en ting der har manglet i år, så kom i gang drenge. I 2005 blev undertegnede og Yakuza_mab begge gift (dog ikke med hinanden). Vi har ingen nye ægtepar haft i år. Lad 2007 ændre på dette. Om ikke andet så har vi Sunshine, der vel kan hældes et par liter sprut på, så hun kan blive slæbt med ned på rådhuset og blive en del af de nygiftes klub.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

3dotz skrev:
DjMail skrev:

Om ikke andet så har vi Sunshine, der vel kan hældes et par liter sprut på, så hun kan blive slæbt med ned på rådhuset og blive en del af de nygiftes klub.

...
Hehe ungdomshuset er altid godt, men legolas er jo fuldblods rebel så begrænset hvor meget man kan diskutere med en som ham hehe.

Og jeg har ved gud prøvet at drikke sunshine fuld, dog ikke for at blive gift med hende.... Hvor fanden er de små nemme arto kællinger henne ( jaja de er på arto - sjovt... men hvor ellers?)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Tak for mange gode år, drenge. Skååål og godt nytår.
BØH
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Ja, tak for i år =)

Godt nytår og så ses vi på den anden side.

Cheers!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Heh... Jeg føler mig sådan helt gammel og sådan noget, når man nu bliver omtalt "en af de ret gamle drenge" - her er dreng nok nøgleordet - ihvert fald lidt endnu.

Godt skrevet Mr. Zanussi (se om du kan linke det til noget med dig ;) )

Tak for endnu et år gutter. Vi ses jo nok i det nye år.

- dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar