svært spm
Hjælp til spørgsmål i pakkeleg
Redaktør: Moderators
haha.. fucked.. svaret er Hongkong.. tja der er jo tydeligvis noget galt..
ps. hvor jeg dog hadder det lorte spil.. så får man lige nakket 3 pakker og mister sine 4 sidste slag, så logger man ud og ind for at få de sidste slag så er alle pakker i samme øjeblik nakket!!!! hvordan skal man dog nogensinde vinde når pakkerne skifter ejermand så hurtigts som man selv lige har nakket dem..
tror endnu ik jeg har oplevet at have en pakke logge ud og ind igen og stadig have den..
ps. hvor jeg dog hadder det lorte spil.. så får man lige nakket 3 pakker og mister sine 4 sidste slag, så logger man ud og ind for at få de sidste slag så er alle pakker i samme øjeblik nakket!!!! hvordan skal man dog nogensinde vinde når pakkerne skifter ejermand så hurtigts som man selv lige har nakket dem..
tror endnu ik jeg har oplevet at have en pakke logge ud og ind igen og stadig have den..
skal man vinde skal man ramme lige i det øjeblik den ringer til runde afslutning... Jeg har også opnået at have 3 pakker logge ud for derefter at få en mail om nu er runden slut.. fedt tænkte jeg så har jeg vundet men nej, ikke engang det var tæt nok.. de var nakket inden.. så har også opgivet det helt.. og gider det sq aldrig mere.. det er kun et spg om at ramme lige inden uret ringer og det har man sq ikke ret stor chance for at ramme med alle de spillere
Underlig konkurrence de har kørende der, man hører fra alle steder fra at den er meget svær at vinde i - og aldrig om nogen der reelt har vundet noget. Jeg opgav den allerede sidste år, hvor pakkerne også blev snuppet så hurtigt, der var simpelthen ingen chance for at jeg ramte det rigtige tidspunkt, og så samtidig havde nogen pakker i behold.
Må sige jeg faktisk er overrasket over at de fortsætter det, der må ikke være kommet nok negativ omtale endnu til at de vil stoppe det. Brugerne vender det så heller ikke ryggen, men det er jo klart - går der 10 brugere, så har resten nemmere ved at vinde, kan man forestille sig at tankegangen er bag det.
Må sige jeg faktisk er overrasket over at de fortsætter det, der må ikke være kommet nok negativ omtale endnu til at de vil stoppe det. Brugerne vender det så heller ikke ryggen, men det er jo klart - går der 10 brugere, så har resten nemmere ved at vinde, kan man forestille sig at tankegangen er bag det.
189, det er sgu' da umuligt! Jeg har lige slået 10 slag. Ikke en eneste 6'er i mellem.
Senest rettet af nco 22 dec 2006, 12:08, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Synes også det lyder helt vildt.. Jeg har ikke rundet 100 endnu, og har brugt 95% af alle de slag man kan få tildelt, vil jeg gætte på.nco skrev:189, det er sgu' da umuligt.
10 slag + 5 spg = 15 terningkast om dagen.
15 * 22 dage = 330 kast = med at OVER halvdelen af slagene har været 6'ere.
Sig mig.. Lyver du lidt, Kallek ?
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk