Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med YourStaff?
Timelønnen for at være telefonsælger er 130 kr + tillæg og feriepenge, hvilket virker rimelig tillokkende for mig. Men er der nogen som kender til firmaet, og er der nogen der har erfaringer med at være telefonsælger generelt.
Nu har jeg aldrig prøvet at være telefonsælger før, så er der nogle ting jeg skal være særligt opmærksom på, inden jeg skriver en eventuel ansøgning til firmaet?
På forhånd tak.
YourStaff.dk - job som telefonsælger
Redaktør: Moderators
Allerede når jeg høre det er som telefonsælger ville det skræmme mig langt væk.
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men personligt syntes jeg det er et utrolig neder job, at sidde og ringe folk op hvor 5 ud af 6 lægger på med det samme.
Arbejede som det i en halv måned, og mødte ikke op på 4 vagt.
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men personligt syntes jeg det er et utrolig neder job, at sidde og ringe folk op hvor 5 ud af 6 lægger på med det samme.
Arbejede som det i en halv måned, og mødte ikke op på 4 vagt.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Har prøvet telefon salg hos 2 forskellige firmaer. Enten kan man li det eller også hader man det.
Jeg kunne som sådan godt li det, men manglede bare motivationen i længden.
Ang. det firma. Kender det ikke, men så vidt jeg ved bor du ikke i kbh og det er da vist der de primært arbejder.
Og ang. lønnen. Det er en rigtig god løn til en telefon sælger, men ligger der mon noget bag ?
Ang. det firma. Kender det ikke, men så vidt jeg ved bor du ikke i kbh og det er da vist der de primært arbejder.
Og ang. lønnen. Det er en rigtig god løn til en telefon sælger, men ligger der mon noget bag ?
Ja præcis - siden er ikke ligefrem fuldstændig troværdig.DjMail skrev:Har prøvet telefon salg hos 2 forskellige firmaer. Enten kan man li det eller også hader man det.
Men går man ind på forsiden står der i deres profil:
Kode: Vælg alt
Your Staff leverer vikarer til alle former for virksomheder. Vi er geografisk placeret i København, og opererer primært i Storkøbenhavn, Aalborg & Århus.Men vælger man et af de andre faneblade, ja så står der:
Kode: Vælg alt
Your Staff leverer vikarer til alle former for virksomheder. Vi er geografisk placeret i København, og opererer primært i Storkøbenhavn.Men det skulle bare være som et bi-job ved siden af studiet, så hvis der er mulighed for at ønske hvornår man vil arbejde, så vil det være perfekt.DjMail skrev:Netop.
Jeg ville kontakte dem og få fremsendt en kontrakt og få læst den igennem.
Ellers tror jeg at LN marketing mangler nogen telefon sælgere. Gør de altid.
Hos LN arbejder du 8 timer i ugen. 4 timer af 2 dage.
Som Falcon siger, hvis man ikke kan tage afstand fra det som siges i den anden ende af røret. Så skal man ikke tage job som telefon sælger.
Kommer selvfølgelig an på hvad man sælger. Generelt er det mere behageligt at sælge produkter til medlemmer og tidligere medlemmer, end f.eks magasiner, forsikringer osv.
Som Falcon siger, hvis man ikke kan tage afstand fra det som siges i den anden ende af røret. Så skal man ikke tage job som telefon sælger.
Kommer selvfølgelig an på hvad man sælger. Generelt er det mere behageligt at sælge produkter til medlemmer og tidligere medlemmer, end f.eks magasiner, forsikringer osv.