YourStaff.dk - job som telefonsælger

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Silian^

YourStaff.dk - job som telefonsælger

Indlæg af Silian^ »

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med YourStaff?

Timelønnen for at være telefonsælger er 130 kr + tillæg og feriepenge, hvilket virker rimelig tillokkende for mig. Men er der nogen som kender til firmaet, og er der nogen der har erfaringer med at være telefonsælger generelt.

Nu har jeg aldrig prøvet at være telefonsælger før, så er der nogle ting jeg skal være særligt opmærksom på, inden jeg skriver en eventuel ansøgning til firmaet?

På forhånd tak.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Allerede når jeg høre det er som telefonsælger ville det skræmme mig langt væk.

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men personligt syntes jeg det er et utrolig neder job, at sidde og ringe folk op hvor 5 ud af 6 lægger på med det samme.

Arbejede som det i en halv måned, og mødte ikke op på 4 vagt.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Okay. Men umiddelbart lyder det jo ikke som noget hårdt job.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har prøvet telefon salg hos 2 forskellige firmaer. Enten kan man li det eller også hader man det.

Jeg kunne som sådan godt li det, men manglede bare motivationen i længden.

Ang. det firma. Kender det ikke, men så vidt jeg ved bor du ikke i kbh og det er da vist der de primært arbejder.
Og ang. lønnen. Det er en rigtig god løn til en telefon sælger, men ligger der mon noget bag ?
Silian^

Indlæg af Silian^ »

DjMail skrev:Har prøvet telefon salg hos 2 forskellige firmaer. Enten kan man li det eller også hader man det.

Jeg kunne som sådan godt li det, men manglede bare motivationen i længden.

Ang. det firma. Kender det ikke, men så vidt jeg ved bor du ikke i kbh og det er da vist der de primært arbejder.
Og ang. lønnen. Det er en rigtig god løn til en telefon sælger, men ligger der mon noget bag ?
Ja præcis - siden er ikke ligefrem fuldstændig troværdig.

Men går man ind på forsiden står der i deres profil:

Kode: Vælg alt

Your Staff leverer vikarer til alle former for virksomheder. Vi er geografisk placeret i København, og opererer primært i Storkøbenhavn, Aalborg & Århus.
Altså kan man konkludere at de også operere i Aalborg-område.

Men vælger man et af de andre faneblade, ja så står der:

Kode: Vælg alt

Your Staff leverer vikarer til alle former for virksomheder. Vi er geografisk placeret i København, og opererer primært i Storkøbenhavn.
Jeg er forvirret. :?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Netop.

Jeg ville kontakte dem og få fremsendt en kontrakt og få læst den igennem.

Ellers tror jeg at LN marketing mangler nogen telefon sælgere. Gør de altid.
Silian^

Indlæg af Silian^ »

DjMail skrev:Netop.

Jeg ville kontakte dem og få fremsendt en kontrakt og få læst den igennem.

Ellers tror jeg at LN marketing mangler nogen telefon sælgere. Gør de altid.
Men det skulle bare være som et bi-job ved siden af studiet, så hvis der er mulighed for at ønske hvornår man vil arbejde, så vil det være perfekt.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

En fra min gruppe arbejde som telefon sælger i et år.
Inden du starter skal du gøre op med dig selv om du kan holde til at folk sviner dig til og skælder dig ud. Hvis de ikke ville have man skal ringe.
Det var det min kammerat ikke gad ligge øre til mere.
Hurtigere klovn, hurtigere..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hos LN arbejder du 8 timer i ugen. 4 timer af 2 dage.

Som Falcon siger, hvis man ikke kan tage afstand fra det som siges i den anden ende af røret. Så skal man ikke tage job som telefon sælger.
Kommer selvfølgelig an på hvad man sælger. Generelt er det mere behageligt at sælge produkter til medlemmer og tidligere medlemmer, end f.eks magasiner, forsikringer osv.
Besvar