Den OFFICIELLE! CA-Julefrokost Aftermat(c)h Tråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Den OFFICIELLE! CA-Julefrokost Aftermat(c)h Tråd

Indlæg af kloojve »

jeg vil komme med et fyldigere review imorgen når jeg har sovet, men kan da afsløre... at jeg var den kedelige der tog først hjem.. On3 stod i underhakkere midt på diskoteket.. mail og fair leverede solidt musik (indenfor deres genre) Maden var ganske ok.. OG DER VAR RIS ALA MANDE!!!!!!!!!!!!!! folk var glade og der var mødt en god flok op!

og nåhh jah.. der kom også lige en stripper forbi :P

Edit: Nu blev jeg simpelthen træt af at læse Aftermatch stavet Aftermath - \\unitedpublic
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

ja mange tak for i går. Vi kom godt nok lidt senere, så ved ikke lige hvor mange der var taget hjem.! Men hyggeligt, det var det da :D
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg føler mig så snydt. Jeg så ikke stripperen!
Men det var en kanon fed aften.

Har desværre fået lungebetændelse... :(

PS. FrZ er en større nasser end mig.
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Geografisk sted: bag dig

Indlæg af Skaw »

Godmorgen. Tak for en fed aften, selvom den ikke varede så længe. For tidligt vi tog hjem, men kunne ikke overskue at skulle vente til halv 7 før næste tog gik.

Nå men, maden var fin, stripperen gav et fint show og Fair og Mail fik vendt nogle gode plader. Surt vi måtte tage så tidligt hjem :(
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

PsyClone skrev:Jeg føler mig så snydt. Jeg så ikke stripperen!
Men det var en kanon fed aften.

Har desværre fået lungebetændelse... :(

PS. FrZ er en større nasser end mig.
Haha, det var skægt :D

Men nøj hvor er jeg ødelagt lige nu :/

Tak for en vild aften i det jyske - I var sgu cool nok alle sammen, især sjovt at se de nye ansigter (Cokeline, Zlinky, Pilskadden og CrazyBrain).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jep, mange tak for en ganske glimrende aften, hvor alkoholen blev mandsopdækket solidt. Det er jo sådan et fremmøde der gør at man får lyst til at arrangere sådan noget igen :)

Altid hyggeligt at hilse på de sædvanlige og rart at se en masse nye ansigter i POT-sammenhæng. Jeres debut er bestået.

Da vi tog hjemad mødte jeg Kourinso og CrazyBrain. De havde siddet en halv time og hørt et foredrag om orangotanger i Aalborg Zoo (Tror sgu det var Jimmi Nielsen der talte om hans nye bog).

Anyway, vi ses til næste POT nok engang :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

QrazyLeg skrev:
Da vi tog hjemad mødte jeg Kourinso og CrazyBrain. De havde siddet en halv time og hørt et foredrag om orangotanger i Aalborg Zoo (Tror sgu det var Jimmi Nielsen der talte om hans nye bog).
Jeps, vi var til åh-abe-koncert. Vi var et nogle stykker, der sidst på et tidspunkt, blev lidt trætte af alt det skrald-bang-musik Fair og Mail fyrede af, så vi bestemte os for at tage et smut et sted hen, hvor guitar ikke er et fremmedord :wink: Vi valgte så et sted, hvor de (åbenbart) holdte en red-orangutangen-et-eller-andet-sted-man-har-orangutangener-aften. Vi havde lige købt øl, da et ganske spændende fordrag om aberne begyndte.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Selvom jeg kom til lidt sent og ikke blev i så forfærdeligt lang tid synes jeg nu også det var ganske hyggeligt. Det var egentlig sjovt at se hvor stive folk var, nok fordi jeg selv var ædru. Men I startede jo også tidligt. Er helt klart med fra starten af næste gang.
Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Jeg så stripperen, men jeg så ikke sunshine.... øv øv øv øv
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Feffe skrev:Jeg så stripperen, men jeg så ikke sunshine.... øv øv øv øv
fordi du var optaget af at danse og danse og danse.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

/me så begge dele xD
Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Deejay_Wonder skrev:
Jeg så heller ikke dig, men det er nok fordi jeg ikke kender dit ansigt :D

men det kan være billederne kan vække minder
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg var ellers på nippet til at gå hen og hilse på dig flere gange, men du så lidt voldsom ud med alle de store bevægelser, så jeg tænkte jeg ville fange dig i en pause.. Det var dog lettere tænkt end udført :D
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Feffe skrev:men det kan være billederne kan vække minder
Så smid dem online!!!!!!!!!!!! GOGOGO!!! :D
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

PsyClone skrev:
Feffe skrev:men det kan være billederne kan vække minder
Så smid dem online!!!!!!!!!!!! GOGOGO!!! :D
Ye - Det kan KUN gå for langsomt!

Har host hvis du mangler... bare msg mig - og hvis andre mangler til deres pics.
Billede
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

ja tak for en hyggelig aften igår.. Det var sgu rigtig godt, med stripper und alles :P

CA julefrokost, kan helt sikkert anbefales :)
...::// Team AuG \\::...
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Så er vi lige kommet hjem og hold da op noget af en tur!

Det var en rigtig festlig bytur og man fik da hilst på en masse "nye" ansigter bla. Basshunter aka. FrZ, :P Qrazyleg, On3, en stripper, PsY og alle de andre!

Vi startede godt op på Gaslight med en masse sø-røver cola, BMW og fynske fadøl senere på aften tog vi videre i AA's natteliv men der blev vi desværre lidt spredt og to steder spillede de rent faktisk lækker rose fra DwR ;)

Men vi tre sønderjyder fandt heldigvis et sted hvor man fik en gratis fadøl hvis man kom ind og da vi kom ind blev der spillet alt fra Daze til Blå øjne så der var dømt retro!!! Det var ret festligt og pilskadden hyggede sig med en færge af en pige ;)

Kl. 3:30 måtte vi kapitulere og ville hjem men der viste vi endnu ikke at AA's infrastruktur halter med henblik på Taxa'er!!! Det resulterede så i 16 opkald til Ålborg Taxa, 2 timers spildt tid i jakkesæt ved de temperaturer Vi ankom kl. 5:30 på vores rustike vandrehjem!

Men alt i alt var det en rigtig fed tur i gaden og det var rigtig fedt at møde nogen af de folk man jo' nu efterhånden kender i 5-6 år :)

Hilsen Cokeline! Cok-e-LINE iflg. FrZ :evil:
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Re: Den OFFICIELLE! CA-Julefrokost Aftermath Tråd

Indlæg af Ace »

Ahh damm et pot...

Starter godt med pils i toget og festligt humør. Kloojves specielle TogMix, der hurtigt blev omdøbt til TågeMix efter en vurdering af den tilstand kompositøren har været i ved sammensætningen. Men egentlig en ok togtur..

Hvis det ikke lige havde været for de FORBANDEDE wildcards...
FUCK DSB... Zorro's og undertegnedes wildcards var ikke blevet fornyet siden sidste store pot på Club Above i Boltens gård. Det vil sige at de var lige en månede og 10 dage for gamle. Og burde ha været fornyet.. Det er der jo ikke nogen af os der havde skænket en tanke at kigge efter. Løsning på problemet - 600 spir til kontroløren for manglende billet. Meget trist start på turen... Men det kom vi over, og skulle videre med festen.

Fest blev der. Efter maden gik far her lige lidt kold, og måtte finde et sted at samle kræfterne igen. Hvorefter jeg kom tilbage til festen og prøvede at samle stumperne op. Her kommer stripperen ind, og så var humøret i top igen.

Jeg syntes så godtnok det disko vi startede på var lidt lame, særligt efter vores egne dj's Mail & Fair var færdige med deres sets. Så jeg gik lidt på chill mode, og prøvede at overkomme min opbyggede hovedpine.

Videre i byen kom vi, rundt om i gaden mv. Mange skod steder fik vi besøgt. Heldivis var der et bordfodboldtbord på vejen hvor vi kunne lade lidt op.

Cafe Vesteraa var lykken... Der havde de fanme god musik inde. Der var vi lidt, og nåede at gå en lille tur, for at komme tilbage igen. Men her hang mange af os ud en stor del af nattetimerne.

Det var Mette S & Noir der stod for musiken. Og damm... Den lækreste tøs der var DJ. Damm det var lykken. Hende ville jeg godt have til at vende plader hjemme.

Billede

Mette S <--- (Hvis der lige er nogen med en myspace konto der gider at poste et par billede fra hendes album, ville det være max nice...)

Bemærk venligst hendes stats :

Kode: Vælg alt

Mette's Details

Female
28 years old
Copenhagen,
Denmark 

Status:	Single
Orientation:	Straight
Zodiac Sign:	Sagittarius
Smoke / Drink:	Yes / Yes
WHAT A BABE!!1

Og så Noir... Han løftede bogstavligt taget... Alle stod og væltede over hinnanden for at tæve deres hænder længst op i luften. Inclusive FrZ, Feffe og undertegnede som nogle af de hardcore dansere.. Det var alt for nice. Beklager boyz. Hvis ikke i hørte det kan jeg kun sige i gik glip af noget meget lækkert.

Så kom hjemturen. Jeg sad og chillede downstairs indtil kl. 5:45 hvor Zorro og jeg skred til banegården for at nå toget 06:25. Vi var hjemme ved 10 tiden, og crashede lige lidt mere @ Zorros.

Me like...

kloojve skrev:Maden var ganske ok.. OG DER VAR RIS ALA MANDE!!!!!!!!!!!!!!
FUCK!!!1 HVOR ? :'(

PsyClone skrev:FrZ er en større nasser end mig.
Det hedder charmør. Han nasser ikke, han charmerer sig til ting... Der er forskel.

FrZ skrev:Haha, det var skægt :D Men nøj hvor er jeg ødelagt lige nu :/
Damm du var sgu da også ødelagt igår mand :P

Sunshine skrev:Er helt klart med fra starten af næste gang.
Glæder vi os til ;)

De to gode ting MÅ kombineres næste år... Så ser vi sunshine strippe.

Det bliver den nye house rule, ligesom den med at PsyClone skal skrives på røven...
HVAD ******* SKER DER FOR AT GLEMME SPRITTTUSCHEN ??? /ME påtager mig det mægtige ansvar næste gang...

Deejay_Wonder skrev:
Feffe, der var folk jeg ikke kendte, der sagde til mig. "Hold da kæft han danser fedt ham der henne. Han ligesom svæver over gulvet." :D

Det sjoveste der blev sagt, må ha været da PsyClone og Zorro snakkede om hvad fanden Psy gik og lavede.

Kode: Vælg alt

"Psy: Jeg er igang med at søge arbejd, men det går ikke så godt såen."
"Zro: Der er måske ikke så mange ledige stillinger som hiphopper ?"

Tak for en hyggelig tur alle sammen. Nye såvel som gamle bekendte. :D
Glæder mig til næste gang vi skal skyde den af igen.

Ace \\
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ace skrev:Hende ville jeg godt have til at vende plader hjemme.
Tror lige du skal snakke med hendes kæreste Jacob omkring det ;)

Desuden er hendes Myspace DJMetteS
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

odder skrev:
Ace skrev:Hende ville jeg godt have til at vende plader hjemme.
Tror lige du skal snakke med hendes kæreste Jacob omkring det ;)

Desuden er hendes Myspace DJMetteS

Ahh pis også...

Rettelse til mit tidligere indlæg:::

Billede
Mette S <--- Hvis der er nogen med en myspace konto, gider de så ikke lige poste lidt billeder af hende ? :)

Dog ikke dårligere stats, med undtagelse af hendes forhold med ham Jacob.

Female
21 years old
Aalborg,

Status: In a Relationship
Orientation: Straight
Hometown: 9000
Zodiac Sign: Taurus
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Besvar