og nåhh jah.. der kom også lige en stripper forbi
Edit: Nu blev jeg simpelthen træt af at læse Aftermatch stavet Aftermath - \\unitedpublic
Redaktør: Moderators
Haha, det var skægtPsyClone skrev:Jeg føler mig så snydt. Jeg så ikke stripperen!
Men det var en kanon fed aften.
Har desværre fået lungebetændelse...
PS. FrZ er en større nasser end mig.
Jeps, vi var til åh-abe-koncert. Vi var et nogle stykker, der sidst på et tidspunkt, blev lidt trætte af alt det skrald-bang-musik Fair og Mail fyrede af, så vi bestemte os for at tage et smut et sted hen, hvor guitar ikke er et fremmedordQrazyLeg skrev:
Da vi tog hjemad mødte jeg Kourinso og CrazyBrain. De havde siddet en halv time og hørt et foredrag om orangotanger i Aalborg Zoo (Tror sgu det var Jimmi Nielsen der talte om hans nye bog).

Kode: Vælg alt
Mette's Details
Female
28 years old
Copenhagen,
Denmark
Status: Single
Orientation: Straight
Zodiac Sign: Sagittarius
Smoke / Drink: Yes / Yes
FUCK!!!1 HVOR ? :'(kloojve skrev:Maden var ganske ok.. OG DER VAR RIS ALA MANDE!!!!!!!!!!!!!!
Det hedder charmør. Han nasser ikke, han charmerer sig til ting... Der er forskel.PsyClone skrev:FrZ er en større nasser end mig.
Damm du var sgu da også ødelagt igår mandFrZ skrev:Haha, det var skægtMen nøj hvor er jeg ødelagt lige nu :/
Glæder vi os tilSunshine skrev:Er helt klart med fra starten af næste gang.
De to gode ting MÅ kombineres næste år... Så ser vi sunshine strippe.Feffe skrev:Jeg så stripperen, men jeg så ikke sunshine.... øv øv øv øv
Feffe, der var folk jeg ikke kendte, der sagde til mig. "Hold da kæft han danser fedt ham der henne. Han ligesom svæver over gulvet."Deejay_Wonder skrev:fordi du var optaget af at danse og danse og danse.Feffe skrev:Jeg så stripperen, men jeg så ikke sunshine.... øv øv øv øv
Kode: Vælg alt
"Psy: Jeg er igang med at søge arbejd, men det går ikke så godt såen."
"Zro: Der er måske ikke så mange ledige stillinger som hiphopper ?"
Tror lige du skal snakke med hendes kæreste Jacob omkring detAce skrev:Hende ville jeg godt have til at vende plader hjemme.
odder skrev:Tror lige du skal snakke med hendes kæreste Jacob omkring detAce skrev:Hende ville jeg godt have til at vende plader hjemme.
Desuden er hendes Myspace DJMetteS