Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Faldt lige over dette billede fra sidste weekend, da vi skulle ha' været på det lokale og spise noget natmad, faldt vi over denne sjove lille seddel som hang i vinduet:
Troede i første omgang det var mig som virkelig skulle hjem og sove, men nej da jeg kiggede på billedet, så var det stavet sådan der.
Til dem som er blanke overfor hvad der skulle stå, skulle der ha' stået:
Det minder mig lidt om en kiosk vi boede i nærheden af for et par år siden.. Ejeren (som var fra Vietnam eller noget i den stil) stavede også helt hen i vejret..! Det var noget af en udfordring at læse hans skilte!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil..
Dem jeg lige umiddelbart kan finde er:
"En" i første sætning skal væk
Deller = Dele
Profesional = Professionel
Reparer = Reparerer
. skal i hvert fald ikke stå der
Ag = Af
Spicielt = Specielt
Forskellige = Forskelligt
Tsk tsk, hvorfor får folk ikke læst korrektur på deres ting...
chreddy1 skrev:heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil..
Udover Frederiksund er stavet med lille F i din tekst kan jeg ikke se fejlen ! til gengæld staver du både "Sådan" og "Noget" piv grimt.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
IdEaL skrev:Fair, det han påpeger er at de staver bynavnet Frederikssund forkert... Det var bare ikke så sjovt -_-
har jeg nogen sinde sagt at det skulle være sjovt??
og desuden det med at jeg skriver "sån" og "noet", er vel en smagssag om man syns det er pænt eller ej..
Cykelhandleren kunne mere se ud, som om han var ordblind end indvandrer.
Han burde nok få en til at læse det igennem, men jeg har nu ikke noget imod ordblinde.
chreddy1 skrev:heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil..
Udover Frederiksund er stavet med lille F i din tekst kan jeg ikke se fejlen ! til gengæld staver du både "Sådan" og "Noget" piv grimt.
Pizzaria skal staves pizzeria, ellers kan jeg heller ikke finde andet end der er fundet...
kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Kymze skrev:kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'
Haha...
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Kymze skrev:kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'