Måske de skulle have et stavekursus?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Måske de skulle have et stavekursus?

Indlæg af amh »

Faldt lige over dette billede fra sidste weekend, da vi skulle ha' været på det lokale og spise noget natmad, faldt vi over denne sjove lille seddel som hang i vinduet:

Billede

Troede i første omgang det var mig som virkelig skulle hjem og sove, men nej da jeg kiggede på billedet, så var det stavet sådan der.

Til dem som er blanke overfor hvad der skulle stå, skulle der ha' stået:

Lukket På Grund Af Sygdom

Hehe.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Hold da kæft :D Kunne ligne noget, man havde forfattet i en 10 hestes brandert!
Billede
Cargo
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Indlæg af Cargo »

Haha..
Sådan går det, når man suser rundt med sin fætter i hans BMW, istedet for at gå i skole..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Freaking fuck.. Det tror jeg dog også jeg ku' ha' skrevet i stiv tilstand...
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

LOL :D

Det minder mig lidt om en kiosk vi boede i nærheden af for et par år siden.. Ejeren (som var fra Vietnam eller noget i den stil) stavede også helt hen i vejret..! Det var noget af en udfordring at læse hans skilte! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Cargo skrev:Haha..
Sådan går det, når man suser rundt med sin fætter i hans BMW, istedet for at gå i skole..
så sandt som det bliver sagt her :D
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Så faldt jeg sq lige over en til, da jeg var inde hos en ven, i Hvidovre, havde de fået sådan en med posten:

Billede

Find selv fejlene. :lol:
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil.. :P
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

De skal sq have credit for at kunne stave "reparation" - det har jeg selv mange problemer med når det ord nu popper frem :D
BØH
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Billede
Dem jeg lige umiddelbart kan finde er:
"En" i første sætning skal væk
Deller = Dele
Profesional = Professionel
Reparer = Reparerer
. skal i hvert fald ikke stå der
Ag = Af
Spicielt = Specielt
Forskellige = Forskelligt

Tsk tsk, hvorfor får folk ikke læst korrektur på deres ting... :roll:
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

chreddy1 skrev:heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil.. :P
Udover Frederiksund er stavet med lille F i din tekst kan jeg ikke se fejlen ! til gengæld staver du både "Sådan" og "Noget" piv grimt.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Fairground skrev:
chreddy1 skrev:I Frederikssund er der et pizzaria, hvor der på skiltet står "Frederiksund Pizzaria & Burgerhouse".
Udover Frederiksund er stavet med lille F i din tekst kan jeg ikke se fejlen ! til gengæld staver du både "Sådan" og "Noget" piv grimt.
Det er den grimme måde at stave det på - den uprofesisionelle. Og så at Frederikssund staves med to s'er.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

*SS* haha.

mikkel_hansen_99 skrev: Tsk tsk, hvorfor får folk ikke læst korrektur på deres ting... :roll:
Hmm, tror han har taget sagen i egen hånd, måske det har været for dyrt og få det lavet af et firma :) og måske han ingen danskere kendere! :lol:
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Fair, det han påpeger er at de staver bynavnet Frederikssund forkert... Det var bare ikke så sjovt -_-
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

IdEaL skrev:Fair, det han påpeger er at de staver bynavnet Frederikssund forkert... Det var bare ikke så sjovt -_-
har jeg nogen sinde sagt at det skulle være sjovt??
og desuden det med at jeg skriver "sån" og "noet", er vel en smagssag om man syns det er pænt eller ej..
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Cykelhandleren kunne mere se ud, som om han var ordblind end indvandrer.
Han burde nok få en til at læse det igennem, men jeg har nu ikke noget imod ordblinde.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Fairground skrev:
chreddy1 skrev:heh.. minder mig om en anden stavefejl.. i frederikssund er der et pizzaria hvor der står på skiltet "frederiksund pizzaria og burgerhouse" eller sån noet i den stil.. :P
Pizzaria skal staves pizzeria, ellers kan jeg heller ikke finde andet end der er fundet...
Kymze

Indlæg af Kymze »

kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Kymze skrev:kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'
Haha... ;)
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Kymze skrev:kan huske et skilt fra vores eneste perkerkiosk herovre ' Værelse til optaget' et par dage efter blev det dog rettet til ' Værelse til udlejning'
lol - rimelig kikset :D
Besvar